11 Ağustos 2012 Cumartesi

Yaşlı komşumla azgınca..

merhaba sex hikayeleri sevenler,bu hikayeme inanmayacaklar okumasın lütfen, ben bu hikayemi sadece bu siteye güvendiğim için yazıyorum. ben 19 yaşında, esmer,kahverengi gözlü ,60 kilo olan oldukça tatlı bir gencim.Bundan tam 2 ay önce başımdan geçen bir olayı size anlatmak istiyorum.Her zamanki gibi bu sabahta erken kalkıp okul elbiselerimi giymiştim kahvaltımı yapıp okulun yolunu tutmaya başladım evimiz okula biraz uzaktı bizim mahalleyi bitirir bitirmez sokak başında bir kamyonu park etmişler içinden bişeyler indiriyorlardı bende merak edip baktım yaklaşık 40 yaşlarında olgun bi bayan 168 boylarında geniş kalçalara sahip adeta bi erkeği çılgına çevirecek çizgi hatları vardı.Bu mahalleye yeni tanınıyordu galiba bende hemen mahallemize hoş geldiniz dedim oda bana bakarak tatlı bi yüz ifadesiyle saol canım dedi.Bende işi yoğun olduğu için onu rahat bırakıp okulun yolunu tuttum. Ama bi türlü aklımdan çıkmış değildi çünkü geçenlerde bi dergide okumuştum olgun bayanların genleri daha çok tercih ettikleri ve onlara daha çok özen gösterdiklerini yazıyordu. Aslında tatlı biri olduğum için kızların gözdesiydim ama o günden sonra olgun bayanlara karşı ilgim baya artmıştı. Yine ertesi gün erken kalkıp okulun yolunu tuttum tabi yeni gelen kadını görebilmek için o mahalleden gidecektim ve
istediğim gerçekleşti kapının önünde bekliyordu bende acaba ne bekliyor diye yanına gidip günaydın dedim oda saol tatlım hayırdır sabah erken kapının önünde ne arıyorsunuz deye sordum oda ne olabilir yalnızlıktan sıkıldım biraz hava alayım dedi bende yanlızmı kalıyorsunuz dedim oda evet yanlızım tatlım diye cevap verdi bana tatlım demesi beni adeta çılgına çeviriyordu bende hadi kendinize iyi bakın diye okuluma gittim.Okul dönüşü yine oradan gelmeye karar vermiştim çünkü derste onu düşünmekten başka bişey yapmıyordum onun kadar güzel onun kadar sex bi bayanın yalnız yaşaması. Neyse okul dönüşü yine o mahalleye saptım oda kapının önünde oturmuş gidip gelene bakıyordu bende merhaba dedim oda merhaba tatlım dedi ve gülümseyerek kaç gündür konuşuyoruz ama hala ismini bilmiyorum dedi bende gülümseyerek berk dedim oda bende funda dedi…

2 yorum:

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Yorum Gönder