29 Ağustos 2012 Çarşamba

Konserde ayaküstü siktim kızı

merhabalar bu hikayemde size, konserde nasıl kız düşürülüp sikilir onu anlatacağım okurken 31 çekmek serbersttir.
Bir gün memleketimde(şehir yazmak istemiyorum) yerel bir konser vardı gelen sanatçı yerel ama halk çok seviyor dar bir alanı konser için tahsis etmişler havalarında sıcak olmasıyla birlikte herkes dışarda neyse uzatmayayım ben konser alanına giderken aklımda böyle bişey yoktu konser alanına girdim aman allahım ne göreyim erkeklerden çok kadın ve kız var hava sıcak millet yanıyor kadınlar kızlar yanıyor daracık şortlar pantolonlar giymişler kalabalık esnasında kolum bi kızın göğsüne değdi kız farketmedi ama ben tahrik olmuştum o anda şeytan girdi aklıma kıza az daha yaklaştım bu sefer bilerek değdirdim çok hoşuma gitmişti...



O sırada trübünlerde kavga çıktı aman allahım erkeklerin hepsi kavganın olduğu yöne giderken kadınların ve kızların hepsi kapıya yönelmişti tam da ben kapıdan içeri girmeye çalışırken girenler ve çıkanlar sıkış sıkış olmuşlardı arada eziliyorduk hepimiz ilk tacizim 27 28 yaşlarında türbanlı bi kadının göğüslerine elimi atmam oldu yumuşak bi sütyeni vardı elim içine gömüldü resmen sıcacıktı benim alet anında kocaman oldu tabi ortam kalabalık insanlar kavgadan uzaklaşıyor bi gördüğünün yüzünü bi daha göremiyosun o sıcak göğüslü mavi tişörtlü türbanlı bayan gitti bişey de diyemedi sonra 15 16 yaşlarında bi kız gördüm tayt giymiş önümde gidiyor yavaşça elimi götüne dokundurdum arkasını döndü bana baktı bişey diyemedi. Aradan uzaklaşmaya çalıştı elimi bu sefer resmen götüne gömdüm o anda kaçtı zaten yumuşacık tazecik götü vardı önüme bi aile geçti 30 35 yaşlarında bi kadın elinde telefon video kaydı yapıyor sahneyi bu yüzden elleri havada yürüyor ben bunun arkasına geçtim dayamaya başladım ya hissetmiyor yada bir an önce kaçmak için aldırmıyordu hiç ses çıkarmayınca sürtmeye devam ettim aletimi dayadım kocaman götüne arkadan kalabalık itiyordu ince bi etek vardı resmen etek delinip içine girecekti çıkışa kadar ben bu kadına dayadım resmen pantolonla siktim, arada birde elimi bacaklarına atıp okşuyordum balık etliydi sıcacıktı yumuşacıktı ince eteğinin üzerinden külotunu hissedebiliyodum götünün bir tarafından diğer tarafına geçerken aradaki boşluğu bile hissediyodum o kadar zevk almıştım ki zevk suları gelmeye başlamıştı çıkıştan sonra tekrar döndüm bu sefer çıkış kapısının ucunda olduğum için herkes bana doğru geliyordu ben durdum ve beklemeye başladım konserden çıkan her güzel ve açık dekolte giyinmiş kadını elliyordum ben elimi atıyordum 1 2 saniye sonra onlar kapıdan çıkmş oluyorlardı yani dönüpte sen napıyosun dme şansları yok kapı ucunda duruyodum onlar çıkıyordu ben girmeye çalışıyodum olgun kadınların götünü elliyodum okşuyodum bazen omuzlarından tutup sikimi dayadığım sokmaya çalıştığım oluyodu giren olmuşmudur bilmiyorm :)

Bu böyle 5 dakika kadar devam etti yaklaşık 30 35 tane kadın ve kızı mıncıkladım inanılmaz zevk vermişti bu arada pantolon üzerinden mastürbasyon yapıyodum karanlık olduğu için kimse farkında bile değildi en sonuncusu ise altın vuruş yaptı bana 14 15 yaşlarında iki tane kız gördüm ya kuzen ya kardeşlerdi memeleri yeni yeni büyüyor sipsivri duruyor ama minicikti sütyen yoktüu daha sütyen giyecek kadar büyümemişlerdi bile bunların tam karşısındaym izdihamla üstüme geliyolar öndekine elimi bi uzattım göğüsü avucumda arkadan kızı ittikleri için kaçamıyor zaten pek te farkında değil ben yavaş yavaş okşuyorum sanki sevgilimin göğüslerini okşar gibi elimi üzerinde gezdiryorum sıkıyorum mıncıklıyorum tam avucuma göre yumuşacık sıcacık sivri minik göğüsler avucumda insan daha ne ister, tabi bu 10 saniyelik bi olay bile değil 5 saniye ya sürüyor ya sürmüyor sonra arkadaki kız geldi aynı yaşlarda onunda aynı şekilde götünü okşadım o farketti hemen çektim arkada kızın annesi ama ben boşalmak üzereyim hemen annelerin arkasına geçtim bi kaç saniye elimi attım sonra elimi çektim aleti dayadım götüne arkadan beni itiyolar ben önümdeki kadına dayıyorum bişey demiyo ya hoşuna gidiyo ya da beni kalabalığın ittiğini görüyo ondan sesini çıkarmıyo,kırmızı bi tşört vardı başında eşarba benzer bişey saçları yarım kapalıydı gözleri renkli yuzu çok güzeldi dudaklar dolgun ve tam bi olgun kadına yakışı şekildeydi insan o dudaklara yapışmamak için o ağza vermemek için kendini zor tutuyo, sıcacık ve kocaman bi götü vardı ince bi etek ince bi elbise giymişti, bembeyaz süt gibi kollar ve göğüsleri vardı ben sikimi dayamış bastır babam bastır bi yandan önüme geleni mıncıklıyorum bi yandan bu olgun hatuna dayıyordum yeter artık buna canmı dayanır tam çıkışa geldim benim alet patladı ben boşaldım kızlar ve kadnlarla birlikte çıkışa geldik onlar gitti ben eve gittim, ama böyle bi zevk yoktu mümkün değil bi daha olmaz...resmen kadın kız cennetine düşmüş sıkışıp kalmış gibiydim...mükemmel bi deneyimdi...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Yorum Gönder