28 Ağustos 2012 Salı

Bakceden gelen sikiş sesleri

Ben Murat ookurken koyumda tur at demeyin:)

Oncelikle merhabalar diliyorum deyerli okurlar okurken inanın Bacaklarınızın arası gerilecek.

Gece geç saatler idi VE tuhaf sesler ile uyandım Bahceden gelen hafif hafif bir sesler vardı En alt taki komşumuz yeni evli idi ve yatak odasının penceresini açık bırakmış inil inil sesler geliyordu bes berli adam hatunu sikiyordu usulca botruma inerek Bencerelerini önüne kadar geldim perde görmemi engeliyordu usulca perdeyi araladım meyerse duydugum ses televizyondan geliyormuş adam eşini sikmiyor televizyonu açmış 31 cekiyordu bende yatak odasına yöneldim adamın karısının adı fatma idi ve beni tanıyor idi
yatak odalarında balkon girişi vardı ve ben balkona


giderken 
fatma hanım beni yakaladı şişt murat ne iş don göynek buradasın dedi bende kızardım bozardım aşagıdan sesler geliyordu o yüzden indim dedim fatma hanım hımm dedi gülümseyerek gelsene yanıma dedi korkdum eşinin gelmesinden korkma gel dedi ve beni odasına aldı fata hanım dedim eşiniz gelir korkma dedi onunla aram iyi degil televizyonla idare ediyor dedi ve kadın beni yataga iteledi üzerime çıkdı ben hala eşini geleceginden şüpeli idim elini aletime attı ellerimden tutup dudaklarıma eyilim sanki dudakalrımı yer cesine opmeye başladı aletim usul usulkalkıyor uzerimdeki kadının amının sularını hisetmeye başlamışdı ve kadın üzerimde sekiz cizmeye başladı ben adeta bittim erimişdim ellerimi göüslerine attım usul usul sıkmaya başladım fatma ise azğınlıkdan hafifden inliyordu ve artık yeter dedim aldım altıma yavaşca bacakalrın arasına girdim fatma elini kilodumdan içeri sokdu aletimi dişarı cıkardı emmek isdiyorum dedi azına aldı yalamaya yutmaya başladı öle güzel saksafon cekyorduki bilemesiniz sonra ben içine girmek isdiyorum dedim ne bu açelen sevişelim dedi kadınla bir saat sevişdik hadi yapalım dedim korkma murat dedi o artık uyumuşdur. Ben sabırsılıkla içine girmek isdiyorum dedi hadi ozaman dedi içine ole bir şidetli girdim fatma  ahhhhhhhhhh  dedi napiyon azdınmı dedi napayım 1 saat dir cıldırtın beni dedim fatmaya girip cıkdıkca  ahhh oohhhh  demeye başladı inim inim inliyordu sonra bacakalrını omuzuma aldım taş gibi hatundu kadın adeta aldımda çıldırdı ilk defa bir kadını bu şekilde boşaltıgımı görüyordum boşalırken tir tir titredi ve çok mutlu olmuşduk bu hikaye gercekdir yaşadıgım bir hikayedir

2 yorum:

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Yorum Gönder