29 Ağustos 2012 Çarşamba

Çingene Aşkım - Gay Hikayeleri

merhaba bu bir gay hikayesidir baştan bunu belirteyim.Bu aslında uzun bi hikaye ve gerçek ama ben size kısaca anlatacam.ben 30 yaşında bekar parlak biriyim. çalıştığım şirketin yakınlarında bi kağıtçı var pislik herifin teki (bu arada ben fabrikanın sorumlu müd.yüm) fabrikanın çok fazla atığı çıkıyordu bu adamda onları istiyodu ama ben başka bi kağıtçıya veriyordum.

birgün gene atıkları istemek için geldi yanına genç 20 yaşlarında sarışın bi çocuk vardı. türk olmadığı belliydi bu kağıtçılar kaçak girenleri alıp kağıt toplatıp boğaz tokluğuna çalıştırıyorlardı. çocuk uzun boylu sarışın beyaz tenli muhteşem yakışıklıydı daha sonradan öğrendim romen göçmeniymiş ve adıda dimitri imiş

pavlov beni inanılmaz etkilemişti kağıtçıya atıkları ona vermicemi söyledim oda kızıp gitti ama benim aklım çocukta kalmıştı akşam iş çıkışı yanına uğradım kağıtçının dimitri de ordaydı bana oo müdürüm hoşgeldin buyur dedi odasına geçtik. ona atıkları verecemi hatta isteğim için 300 milyon da verecemi söyledim bana ne
istediğimi sordu pavlovu gösterdim

kim bu dedim bana romen göçmeni dedi burda yatıp kalkıyo dedi bende onun hafta sonu benle gelip kalmasını ayarla dedim. pis pis sırıttı kendimi bu duruma düşürdüğüme inanamıyordum. ama çocuk tahammül edilemeyecek kadar yakışıklıydı.bana ne demek tamam dedi çocuğun yanına gitti bişeyler konuştular sonra ikisi yanıma geldi kağıtçı bana tamamdır dedi.

bende peki dedim atıklar bundan sonra senin ben arabadayım bekliyorum dedim. bikaç dk sonra dimitri geldi arabaya bindi arkama bakmadan hızla uzaklaştım evime geldik ve ona banyo yapmasını istediğimi söyledim ve banyodan sonrada ona kendi kıyafetlerimden verdim üstü başı çok pisti banyodan çıkıp giyindi açmısın dedim zor türkçe konuşuyordu

açım dedi dışarı yemeğe çıktık yemek yerken konuştuk biraz bana ondan ne istediğimi sordu gözlerine baktım gülümsedi çekinme dedi sen ilk değilsin ben paramı alıyorum dedi.adam ona verdiğim 300 den sadece 50 sini dimitriye verecekmiş. yemekten sonra alışveriş yaptık ona yeni kıyafetler ve iç çamaşırı aldım berebere gittik saçlarını kestirdi kısacık ve dimdik saçlarıyla ve yeni giysileriyle dimitri çok seksi olmuştu .

eve geldik içeri girip oturduk ona yeni giysilerini denemiyecekmisin dedim içeri gitti ve üstünde sadece yeni siyah slipi ile geldi muhteşem bir görüntüydü aklım yerinden çıkmıştı yanıma oturdu beni istiyormusun dedi evet diyebildim elimi tutup sikine götürdü siki avucumdaydıokşuyordum külodunu sıyırdı

sünnetsizdi daha önce hiç bölesini görmedim ucu kılıfından dışarı çıkıyordu okşadıkça şişiyordu benide soydu ikimizde çıplaktık beni kucağına alıp yatağa götürdü yatırıp dudaklarıma yumuldum emiyor dilini ağzımda gezdiriyordu bu çocuk işini biliyordu zaten daha önce yaptığını söylemişti.
artık bütün ağırlığıyla üstümde beni eziyordu deliler gibi öpüşüyorduk dili ağzımın içindeydi onu sırtüstü yatırdım boynunu koltuk altlarını göğüslerini karnını yalıyarak sikine geldim sarı kılları vardı sikini yalamaya başladım yaladıkça uzuyor kafası dışarı çıkıyordu sünnetsiz olduğu içinmi bilmiyorum siki çok uzundu iki elimle tuttuğumda kafası açıkta kalyordu.
vücudunun heryerini yaladım başucundan ayak ucuna kadar ona sen benim erkeğimsin senin için deliriyorum diyordum. dimitri saçlarımı tutup sikini ağzıma verdi ve beliyle gitgellere başladı siki gırtlağıma dayanıyordu ve çok geçmeden bağırarak ağzıma boşaldı dölleri ağzımın içindeydi ama sikini ağzımdan çıkarmıyordum yalamaya devam ediyordum zaten aleti hiç inmemişti beni tutup domalttı ve deliğimi

yalamaya başladı yalıyor parmaklıyordu bense kendimden geçmiş inliyordumsonra doğrulup sikini deliğime dayadı kendimi çektim istemiyormusun dedi bende deliğim çok dar ve çok zor oluyo lütfen yavaş dedim ama ona verecektim sonra kendimi bıraktım kafasını dayayıp zorladı ama gitmiyordu ben korkudan kasıyordum üzerime eğilip sıkma dedi ama yapamıyordum eliyle sikini yukardan aşa deliğime basıp zorla kafasını soktu bi çığlık attım ve
yavaş olup beklemesini söyledim bana bekleyemem çok sıkıyon dedi ve acıyla sikini geri çekti ve kafasını dayayıp tekrar soktu ama bu sefer birden abandı ağlıyordum iice sikini ittirdi ve gitgellere başladı inliyor ağlıyordum müthiş bi acıydı ve götüm kanıyordu 10 dk bu ızdıraba dayandım sonra içime akıttı.ve üstüme yığıldı . iki gece dimitri ile duraksız beraber olduk sarı saçlı beyaz tenli kırmızı dudaklı seksi erkeğim beni iki gece her fantaziyle sikti belki onlarda daha sonra

0 yorum:

Yorum Gönder