10 Ağustos 2012 Cuma

Masun Köylü Kızını Kadın Yaptım.

merhaba bu sex hikayemde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir gencim bazen sokakta kızlara sert baktığımda eli ayağına dolaşan çok olur normalde istanbulda yaşıyorum ama askerden yeni geldiğimde memlekete gittim bizim köyümüz baya büyük bir köydür neyse memlekete gittiğim günlerde mevsim yazdı bende bizim bağ bahce işleri ile ilgilenmeye başladım aynı zama abimin bakkalı var onu işletiyordum köyde herkes birbirini tanır ben istanbuldan geldiğim için hemen göze battım bir gün bakkala güzel mi güzel tatlı mı tatlı iki tane kız geldi bitane si esmer biri sarışındı yengemde kızlara baktığımı anlamışkı ne bakıyosun elin kızlarına dedi bende bizim köyde bu kadar güzel kız varmıydı yenge dedim oda kim oldukalrını söyledi aslında çocukluklarını bilirim ama bu kadar büyüycekleri aklıma gelmezdi kızlardan esmer olan ile çok içli içli bakıştık biraz gerçekten müthiş bir kızdı yine bir gün bizimkiler bağa bahceye gitti ben bakkalda kaldım birde baktım o esmer kız yanlız geldi kız 1,60 boylarında siyah saçlı siyah ela gözlü masum yüzlü minyon tipli bir kızdı gözlerinden neden geldiğini anlamıştım bana
yaklaşmak istiyodu e tabi bende ona içeri girdi hiç olmadık olmadık şeyler sorup duruyodu ve gözlerimin ta içine bakıyodu iyice niyetini belli etmişti bende buraya neden geldin dedim hiiiç bakkala dedi başka dedim seni görmeye dedi başka dedim cevap veremedi ve sustu bende onu elinden tutup büyük buzdolabının ardına çektim ve dudaklarına yapıştım bir an nefes aldı ve hiç yapmıyıcaksın zannettim dedi bende seni . ilk günden beri öpmekp istiyorum dedim ve yukarıya çık dedim evde kimse yoktu o yukarı çıktı ende bakkalı kitleyip yukarı çıktım içeri girdim ayakta duruyodu buyur otur dedim oda acelem var arkadaşım bekliyo dedi nerde dedim köşenin başında dedi meğerse iddaya girmişler oda bizi gözlüyormuş camdan baktım ki arkadaşı köşede bekliyor iyi dedim bende seni geç bırakmıyayım dedim ve boynuna sarıldım deli gibi öpüşüyorduk hemen yere yatırdım ve devam ettim üstündekileri çıkarmaya çalışıyodum o ise bana engel olmaya çalışıyodu yada nazlanmak istiyodu herneyse ben bunu altıma aldım belinden kavradım kendime doğru bir çektim inanın vücudundaki bütün kemikler bir çatırdatı ne . oldu kız dedim yok bişey dedi ellerini memelerine daldırdım o kadar diri ve pürüzsüzdü ki anlatamam memelerinden aşağı doğru indikçe kız heycanlanıyor ve kıvranıyordu köyde kızlar şalvar gibi bişey giyerler bizim orda onu aşağı çektim dur dedi yapma ne olursun dedi bende buraya kadar geldin boşa gitmesin hem ben çok istiyorum sana aşığım dedim içinde dantelli ve beyaz bir külot vardı göbeğinden aşağı yalayarak koklayarak külotunu dişlerimle çıkardım amını bir kokladım sanki çiçek gibi kokuyordu saçları simsiyah vücudu bembeyaz süt gibiydi amcığı ise daha yeni yeni kıllanmıştı başladım yalamaya inleme sesleri iyice belirginleşti hemen dudaklarına çıktım ve öpüşürken . aşkım sana sokmak istiyorum dedim ses çıkarmadı sikimin başıyla amının dudaklarına badana yapıyodum başladım zorlamaya daha bakire olduğu için çok acı çektiği yüzünden anlaşılıyordu bense zevk almanın peşindeydim tam gözlerini kapattı ve ben bütün hışmımla kıza kökledim öyle bir çığlık attı hemen ağzını kapattım içine gidip geldikçe çığlıkları azaldı ve ve yatağa baygın gibi sere serpe serildi hiç kıpırdamıyodu biraz ürktüm kulaklarına eğildim aşkım nasılsın dedim bana sarıldı anladımki zevkten kendinden geçmiş bende gidip gelmeye devam ettim boşalacakken çıkardım ve memelerinin üzerine doğru boşaldım oda eliyle benim döllerimi vücuduna sürüyordu hemen kalktım ve sikimde kan vardı oda hemen toparlı üstünü başını düzeltti ve ayağa kalktı gelip dudaklarıma bir daha yapıştı artık kocamsın deyip kocaman bir yazı benimle sikişerek geçirdi bende çok mutluydum oda şimdi istanbuldayım duydumki amcaoğluna sözlemişler ama kendisi hala benle yatmak istıyor..

4 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Yorum Gönder