27 Ağustos 2012 Pazartesi

karımın teyzesini siktim

Merhaba değerli sex o  okurları  Ben 41 yasinda ve almayada yasiyorum…bundan 8 sene

evvel bir is icin yanliz türkiyeye gelmistim..ve esim almanyadaydi.kaynanam beni yemeye eve davet etti,yemeye gittigimde tüm aile ordaydi,yani dayilar teyzeler karimin anneannesi falan hepsi almanyadan damat gelmis diye toplanmislar.


Ben geldikten 1 saat sonra karimin en ufak tezesi esinle geldiler,aman tanrim hayalimdeki kadin karsimyadi ama maalesef hem karimin teyzesi hemde evli idi,ben o geceden sonra hep onu düsünür oldum ama almanyaya dönmüstüm,bir gün isten eve geldigimde karimi üzgün gördüm,nedenini sordugumda bana teyzesinin bosanma asamasina geldigini söyledi,o üzgündü ama ben ona belli etmeden icten ici seviniyordum…aradan kisa bir zaman sonra bir bahane uydurarak ben yine türkiyeye geldim ve ilk isim esimin teyzesini aramak oldu kendisinin emlakci ofisi vardi hal hatir sorup tel.





kapattim ve onu nasil elde edebilirim die planlar yapiyordum..Aksam olmustu cep.tel caldi baktim o araiyor arkadan müzik sesleri falan geliyor..bana bir kiz arkadasinla ataköy marinada oldugunu söyledi ve beni oraya davet etti..tabiki hemen kabul edip yolka koyuldum..geldigimde yanlizdi kiz arkadasi gitmisti.. oturduk raki iciyor ve o müzikte ne kadar sohbet edilebilirse sohbet etmeye calisiyorduk..

bir ara kalktik dans etmeye slow bir parca caliyordu birbirimize öyle sarilmis dans ediyordukki memelerini hissediyordum gögsümde benimki kazik gibi olmustu öyle siki sarilmistimki ona sikimi hissetmemesi imkansizdi..dansdan sonra kalktik. bir taksiye bindik seni evine birakayim dedim vakit ilerlemisti sen ne yapacaksin diye sordu,otelime gidip icmeye devam edicegimi söyledim cevabi beni sasirtmisti daha vakit erken bende seninle gelip bir seyler icmek istiyorum dedi bu arada sabahin 5i olmustu,

otele geldik ve odamda free shoptan aldigim raki vardi biz icmeye sohbet etmeye devam ettik,bana seninle baska sartlar altinda tanismak isterdim dedi ben daha fazla dayanamayip kedime dogru cekip dudaklarini yumuldum dili agzimdaydi ellerim o muhtesem gögüslerini ve kalcalarini oksuyordu..ikimizinde nasil soyundugunu hatirlamiyorum bile hemen 69 pozisyonuna gecip amini yalamaya basladim oda benimkini agzina almis girlagina kadar sokup cikariyordu ellerimle aminin dudaklarini ayirp dilimi iyice amina sokup cikarmaya basladim

öyle zevke gelmistiki agzindan sadece ohhhhhhhh aghhhhhhhhh yala bitir beni erkegimmmmmm canimmm diye seler cikiyordu zevkten benim siki yalamayi birakmis ama sikimi eliyle sikica tutuyordu daha fazla dayanamayip sirt üstü yatirdim ve bacaklarini ayirdim ami muhtesem olarak karsimdaydi sikimi elimle tutup amina sürtmeye basladigimda nefesi hizlanmis hadi askim sokkkkkk gecir sikkkk beni diye inliyordu birden yüklendim ve sikim köküne kadar amina girdi bir an icin bayilacak sandim sesi kesilmisti

gözleri kaymisti bense aldirmayip icinde gidip gelmeye basladim her kökleyesimde sikkkkkk beni sokkkk bitir beni askim diye inliyordu daha fazla dayanamayip icinde patladim o an tirnaklarini sirtima gecirmis ve kasiliyordu anladimki oda geliyordu öyle bagiriyorduki bizi muhakkak lobiden duymuslardir ama umurumda bile degildi düslerimin kadinin sikmistim….o gece icin bir kere sikismek ikimizede yetmisti sarilip yattik…..daha sonra esimin teyzesinle daha neler yasadik yazacagim… bana mail göndere bilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder