29 Ağustos 2012 Çarşamba

Alt komşumuza tüm arkadaşlarla tecavüz ettik

merhaba arkadaşlar tam sizi azdırmaya yaracak bir olay yaşadım ve siz sevgili hikaye-seks.blogspot.com kullanıcılarına bu seks hikayesini anlatmaya karar verdim. oncelikle bi arkadasımla beraber bu olayı hep arzuluyoduk biraraya geldimizde hep hayal ediyoduk komksumuz kacasından ayrılmıs 37-38 yaslarında esmer buyuk goguslu cok deli bi hatun onu goren cıldırır. ayrıca dewamlı bira içen ve sarhos olup sokaga dusen biridir biz de bunu fırsat bilip bi aksam saat 9-10 civarı 8-9 tane kırmızı tuborg alarak ona gittik dedik dısarda icicek yer yok eger musaıtsen sana gelelim mi?

once biraz tereddut etti ama daha oncedende baya muhabbetimiz oldu çin aldı ıceri bizi.neyse biraz sohbetten sonra içmeye basladık biz arkadasla agırdan gidioduk oda eski kocasını anlatıp dert yanarken kaptırmıstı biraya


ustunde askılı siyah bi badi altında dizlerinin biraz altına sarkan siyah turuncu cizgili etek vardı ben bunun 3.birasını actım verirken eczaneden aldımız uyku hapını icine attım ve verdim birayı

bu onu içtikten yaklasık 5dk sonra uykuya daldı biz biraz bekledik ve ben zaten dizinin dibinde oturuyodum hafiften bacaklarını oksamaya basladım

ve yavas yavas yukarı dogru cıkıyodum ve komsumuz hic ses cıkarmıodu uykuya ıcee dalmıstı ve arkadsım gekldio buyuk goguslerini oksamaya basladı bende osırada bacaklarını ve amını oksuyor ve yalıyorudum adeta zevkten cıldırmıstım daha somra arkdasım ustundeki askılı badiyi cıkardı ve sutyeni actı gogusleri karsımdaydı hemen yalamaya basladım arkadasım ise diger gogsu yalıyordu hemen soyunup yarramı goguslerinin arasına koydum gidip gelmeye basladım o sırada titreyerek bosaldım daha sonra arkadasımda agının acıne soktu yarranı cıkardı ve bosaldı onun ustunu temizledikten sonra eteni cıkardık akulodunu da cıkardıktan sonra onu bacak arasına girdim ve delice sikmetye basladım

akadasımda bu sırada agzının içine sokup cıkarıordu sıkerken hertarafını yalıyordum ve 2 kez içine bosaldım arkadsla yer deiştirdik o bacan arasına girerken ben agzına verdim acaip olmustuk deliriorduk sonra onu yuz ustu cevirdim ve gotunu kendime dogru domalttım ve gotune girdim biraz zor oldu ama olsun arkadsaım durmamı soledi ve o komsuyu usnune alıp amını sikmeye basladı bende uste gote gidiyordum artık komsumuz cok fena oldu ve yıne içine bosaldık o gun onu gece4 e kadar siktik ve prisan ettikbiz de cok perisandık kolay deildi onu sikmek ve ustumuzu giyindik onu da giydirdik ve evden cıktık bu arada ben21 arkadasımda24 yasında aynı olayı 1-2 hafta sonra yine tekerarlıcaz ojuda yazıcam size arkadaslar

1 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Yorum Gönder