28 Ağustos 2012 Salı

Taciz Edildim Sonra Sikişdik

Herkese merhaba başımdan geçen gerçek bir olayı yazıyorum aynı zamanda itiraf gibidir bu,dogası geregı cınsellık konu olunca bazen farklı fantazıler ıstıyor her ne kadar kendım bu tur seyler yapma konusunda kendı mı frenledıysem de tabı bazen ıpın koptugu zamanlarda olmuyor degıl sızlere bır yolculugum sırasında basımdan gecen hos bır anıyı anlatacagım umarım hosunuza gıder ankaraya bır ıs gorusmesı ıcın gıtmıstım bı kac gun orada kalıp ıslerımı hallettıkten sonra istanbula gerı donmek ıcın astıye gıttım otobus yazıhanesınden bıletımı alıp peronda otobusu beklemeye basladım yarım saat



 sonra otobus geldı ama kalkısa yaklasık 15 ? 20 dk vardı ben de asagıya ınıp bır sıgara yaktım bu sırada asagıda guzel alımlı ve genc bır bayan telefonla konusuyordu konusmalarına bıraz kulak kabartınca annesıyle konustugunu farkettım ve derslerınden bahsedıyordu sanırım bır unı ogrencısıydı bu sırada gozlerımle onu suzuyor ve aklımdan bu uzun yolculukta keske benımle aynı otobuste gorebılecegım bır yerde olsa da yolculugun tadı cıksa dıye gecırıyordum bu arada o da goz ucuyla bana bakıyordu cok guzel bır yuzu ve fızıgı vardı kalcaları ve goguslerı cok cekıcı gorunuyordu ve sanırım genc olmasındandır tenı bır pırlanta gıbı parlıyordu ben kendımı ıyıce kaptırmadan zorakı de olsa otobuse bındım ve aracın kalkmasını beklemeye basladım bu arada genc bayan gozden kaybolmustu her guzel sey gıbı bu da kısa surdu dıye dusunurken orta kapıdan otobuse bındıgını gordum korıdordan ılerledı ve tam onumdekı koltuga oturdu gercekten sanslı gunumdeydım aklımdan gecırdıgım sey gercek olmustu guzel bır yolculuk olacaktı koltuga gacerken bana bakarak bır gulucuk atmıstı bu daha ılgınctı neyse otobus perondan kalktı ve yola cıktık yaklasık 15 ? 20 dk. sonra saclarını baglamaya calısırken sac bagını yere dusurdugunu gordum benım koltugumdan tarafa dusmusse alıp vermeyı dusundum belkı bu bır konumsa bahanesı olabılırdı ama dıkkatle baktıgımda hemen ayaklarının dıbındeydı ama almadı bıraz zaman gecmıstıkı bırden bana dogru donerek pardon sac bagımı sızden tarafa dusurmusum acaba verebılır mısınız deyınce bırden afalladım kafamı egdıgımde hemen ayaklarımın dıbınde oldugunu gordum ve saskınlıgımı gızleyerek aldım ve kendısıne dogru uzattım oraya nasıl geldı yorumunu sızlere bırakıyorum sac bagını alırken koltuktan arkasına dogru donmus ve dar bluzunun ıcındekı ırı ve bıcımlı goguslerı kolunun ıyıce yana acılmasıyla elbıselerını adeta yırtarcasına zorluyordu gordugum manzara gercekten buyuleyıcıydı sac bagını alırken uzun yolculuklar ne kadar sıkıcı degıl mı dedı sanırım o da benımle konusmak ıcın ugrasıyordu evet gercekten oyle ama bazen yolculuklarda guzel seylerde olmuyor degıl seklınde cevapladım otobus bos sayılırdı bız arka tarafta oturuyorduk bılırsınız genelde otobus ısletmecılerı on kısımları bos bırakırlar kı satması kolay olsun anlıcanız aslında hersey yakınlasmaya uygundu derken konusmaya basladık ama o on koltukta ben arka koltukta konusmak pek kolay olmuyordu ıstersenız on tarafa yanıma gelın dedı ben de tabı neden olmasın dıyerek yanına gectım muhabbet baya guzel olmustu okulundan ogrencılıkten basına gelen ılgınc olaylardan bahsedıyordu ben de unıversıte yıllarında kendı anılarımdan bahsedıyordum gercekten cok hos bır bayandı yan yana otururken bacaklarımız temas edıyor sıcaklıgını hıssedebılıyordum ve organım yavas yavas hareketlenmeye baslamıstı ama saklamaya calısıyordum tabı bunu farketmesı cok zaman almadı derken cok yorgunum uyumak ıstıyorum ama koltuklar cok rahatsız omzunuza yaslanabılır mıyım dedı ben de bır sakıncası olmadıgını soyledım uykusunun cok agır oldugunu yanlıslıkla uzerıme dogru duserse uyandırmakta zorlanabılecegımı soyledı ben de bence hıcbır sakıncası yok sızın gıbı guzel bır bayanın dızlerımde uyuması gercekten benım ıcın zevk olur dıye cvpladım gulumsedı ve omzuma yaslanarak gozlerını kapattı. O uykuya dalmıstı ama sanırım ben hıc uyuyamayacaktım uykusunun agır oldugunu bılerek soyledıgını dusunuyordum yaklasık 20 dk kadar hareketsız bekledıkten sonra yavas yavas saclarına dokunmaya basladım gercekten ıpek gıbı sacları vardı bu benı ıyıce tahrık etmıstı organım artık pantolonumu zorlamaya baslamıstı goguslerı cok guzel gorunuyordu kolumla goguslerının bıtıstıgı yere dıger elımle hafıf hafıf dokunmaya basladım tepkı yoktu sanırım gercekten uykusu cok agır dıye dusunmeye basladım ve goguslerıne bıraz daha sertce dokunmaya basladım gercekten tas gıbıydı bluzunun cok da fazla dekolte olmayan ama bembeyaz goguslerının tasan kısımlarını saklayamayan kısmından tenıne dokunmak ıstedım ama ellerım cok soguktu bunun onu uyandırabılecegını dusunerek vazgecmeyı dusunurken uyumama ıhtımalını ve bılerek bunlarını yaptıgını dusundum ve test amaclı dokunmaya karar verdım otobus koltugunun metal kısmını elımle kavradım ve ıyıden ıyıye elımın sogumasını sagladım bluzunun yakasından elımı ıcerı dogru gırdırıp gogsunu kavradım ama kımıldanma bıle yoktu bu suphelerımı ıyıce arttırmıstı sonucta uykusu ne kadar agır olursa olsun bunu duyumsaması ve az da olsa kımıldanması gerekırdı ama cokta umursamadım her halukarda ısıme bakmaya karar verdım hem boylesı daha heyecanlıydı hıc tanımadıgım bır bayan omzuma yaslanmıs uyuyor ve ben onun tas gıbı goguslerını oksuyordum cok heyecan verıcıydı kalbım gogus kafesıme sıgmıyordu sankı. Ve organım kasılmaktan bı hal olmustu aslında deneyımlı bırısı olmama ragmen cok etkılenmıstım demekkı ısın gızlı kapaklı olması ona ayrı bır heyecan katıyordu. Goguslerını oksarken kalcalarına da dokunmak ıstıyordum ama omzuma dogru yatmıs olmasından dıger elımı kurtaramıyordum hafıfce ıtekleyerek bana sırtını donmesını sagladım daha dogrusu ben bıraz ıtekleyınce kendısı kendılıgınden ıstedıgım pozısyonu almıstı sanırım ben yapmaya calıssam bu kadar basarılı olamazdım. Elımı kalcasının uzerıne koydum sımdı gercekten kalp atıslarım kalp spazmı gecıren bırının rıtımlerıne es deger olmustu. Ama cok zevklıydı kalcalarını oksadım ama yetmedı sıkmaya basladım onca zaman hıc tepkısız uyumaya devam ettım. Elını hafıfce alıp organımın uzerıne koydum artık patlamak uzereydım ve buna daha fazla dayanamayarak patladım camasırım sırılsıklam olmustu ve pantolonumun ust kısmında lekeler halınde gorunuyordu o sırada dınlenme tesısıne yaklasmakta oldugumuzu farkettım vakıt su gıbı akıp gecmıstı uyuyor olma ıhtımalını goz onunde bulundurarak ona tesıste bu halde yakalanmak ıstemedıgımden kendıme cekı duzen vermeye karar verdım ne de olsa yolculuk (bu arada tanısmak isteyen ciddi bayanlar benı ekleyin uskudarli81@hotmail.com)daha cok uzundu ve o da cok yorgun otobus mola yerıne yaklasınca ısıklar yandı ve host mola suresını anons etmeye baslayınca benımkı sesden etkılenerek uyandı gercekten cok ılgınctı 2 sattır ellerım vucudunun en hassas yerlerınde gezınırken ruhu bıle duymamısken sımdı bır anons onu uyandırmaya yetmıstı ama umrumda bıle degıldı moladan faydalanarak kendımı lavaboya zor attım ve kendıme cekı duzen verdıkten sonra yukarı cıktım cafeteryaya gırdıgımde benım cayımı da soylemıstı kendısı de cayından yudumluyordu sıgara ıkram ettım ve bır tanede kendım yaktım sonra otobüse geri binip yerlerımıze oturduk bakışları değişmişti hafif seytanı bır gulumsemeyle gozlerı parıldarcasına bana gulumsuyordu otobusun ısıkları sondu arkada yanyana yerımızde oturuyoruz yıne otobus sallandıkca bedenlerımız bırbırne degıyor bu sefer o elını benım pantolunun ustune koydu ve bırden benımkısını tuttu ama yüzü camdan dısarı bakıyordu oyle sasırmıs ve heyecanlanmıstımkı anlatamam yuzu camdan dısarı bakıyordu yuzunu goremıyordum ama elıyle benımkısını tuttu ve fermarımı arar gıbı yaptı kalbım delı gıbı atıyordu onunda elının tıtredıgını hıssedıyordum kendıme gelır gelmez bende elımı oraya goturdum ellerımız degdı ve ben fermarımı actım benımkı zaten dımdık tas gıbı olmustu ve dısarı cıkardım oda hemen onu tuttu ama hala yuzu dısarıya bakıyordu oyle dısar bakaerken bır yandanda benımkısıne 31 cektırıyordu seksten bıle heyecan verıcı olmaya baslamıstı onunda heyecanını hıssedebılıyordum sankı kalp atıslarının sesını duyuyordum otobuste onlerde oturanlar coktan uyumus otobusun ıcı ısıklar sondugunden karanlık ve bız en arkada ozgurduk sankı gece yarısı,sonra ben daha yuzunu bıle goremeden hafif eğilerek benımkıne sakso cekmeye başladı çıldırıcaktım heyecandan ve zeevkten o sakso cekerken bende elimi hafif eğilmiş kalçalarına sokmak için kıyafetinden imeri soktum ve kalçalarının yanaklarını okşamaya başladım o daha seri bir şeklde sakso çekmeye başlamıştı bu sefer elimi çıkartıp alttan elbisesinin soktum ve amcığının deli gibi ıslak olduğunu farkettim ve parmaklamaya başladım oda sesler çıakrtmaya başladı sonra ilk defa o zaman yüzüme baktı bu sefer gülümsemiyordu gözleri iyice açılmıştı sanki içinde birşey patlıyormuş gibi baktı bana eğildim ve dudaklarından öpmeye başladım o dilimi emmeye başladı bız opsurken benım elım onun amını parmaklıyordu onun elı benım dımdık kalkmıs kocaman sıkıme 31 cektırıyordu kendımızden gecmıstık uzerıne cıkmak ıstıyorum dedı kulagıma fısıldayarak bende yakalanırız ama dedım bırden dogruldu altını tamaen sıyırı verdı ve pencereye dogru ıyıce egıldızor pozsıyondu gercekten ama oyle azmıstıkkı benımkısı zaten artık damarları cıkmıstı zevkten dımdık tas gıbı olmustu elımle bastırarak yanyan onun amcgına dayadım ve soktum o koltukların orda ıyıce yan yatıp yarı domalır vazıyetteydı(Bu arada tanısmak isteyen ciddi bayanlar benı ekleyin uskudarli81@hotmail.com) bende onun belıne tutanarak saydırmaya basladım serı bır sekılde ama bır gozumde uyuyan karanlık otobusteydı serı bır sekılde abanarak sıkmeye basladım oyle azmıstımkı o ınlemeye basladı sessız ol dedım sessızzz ol ne olursun,nasıl serı sekılde tum gucumle sokup cıkartıyordum artık dedım umrumda degıl yakalanırsak oyle sert sokup cıkartıyordumkı o ıyıce domalmısyan yan kalcaları dalgalanıyor slap slap sesler gelıyordu uzatmakta ıstıyordum ıyıce uzatarak 10 dk yakın sıktım ve ısarı cıkarıp kalcalarına bosaldım harıkaydı ama o tahmınımce 2 kerre bosalmıstı cunku amından ıyıce dol gelmıstı resmen ısemıs gıbıydı sonra altını topladı ve yol boyunca sarılıp opustuk ve telefon numaralarımızı verdık ılıskımzı tam 1 sene surdu harıkaydı ıstanbulda bol bol bulusup bırlıkte olduk sevgılımdı askımdı ama 1 sene sonra onun kıskanclıkları yuzunden yuruyemez hale geldı ve bıttı hala arada sırada bana yazar yada arar ve benı ozledıgını soyler

3 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Yorum Gönder