10 Ağustos 2012 Cuma

Azgın Avukatım Hilali inlete inlete

 Merhaba Hikayesi-sex.blogspot adresinde sex hikayelerini okuyanlar, bu hikayem birazcık uzun ve bir okadar azgınca olacak.Geldiğinde uzun süre birbirimize sarıldık çünkü birbirimizi çok özlemiştik.Sonra içeri girdik ve daha ayakkabılarını çıkarmadan onu çılgınca öpmeye başladım.Zevkten kuduruyordu.Bir elimle de kalçalarını tutuyor ve sert bir şekilde sıkıyordum.Bundan çok hoşlanırdı.Daha sonra elimi bacaklarının arasına

soktum gri, elastik ve çok dar bir pantolon giymişti ve amının dudakları belli oluyordu. Bir elimle amını pantolonunun üzerinden okşuyordum.Amı sımsıcaktı ve beni daha da azdırmıştı.O da eliyle benim sertleşmiş sikimi kavramış tutuyordu ve yukarı aşağı çekiyordu.Boşalacak gibi oldum ama

bu zevkin hemen bitmesini istemiyordum. Birden bire onu güçlü kollarımla kucağıma aldım ve zaten hazır olan yatağa yatırdım.Üstüne çıktım.Çılgınca öpüşmeye


devam ediyorduk.Bir çırpıda dar body sini çıkardım ve yumuşak siyah sütyeni ortaya çıktı.Göğüslerinden çok zevk alırdı ve bana fırsat vermeden

iki eliyle göğüslerini kavrayıp bana emmem için uzattı. O kadar güzel göğüsleri vardı ki hepsini ağzıma almak istiyordum.Delicesine emiyordum.Göğüs uçlarını

emerek sertleştirdim ve yavaş yavaş aşağı doğru yalayarak inmeye başladım.Göbeği büyümüşti ve çok seksiydi.Göbeğinin etrafında dilime dolaştırmaya başladım. Hadi ertunc

daha aşağı in;amımı da yala çok güzel yalıyorsun dedi.Hemen dediğini yerine getirmeye koyulmuştum bile.Çok tahrik olmuştu ve amından zevk suları gelmeye başlamıştı.Dilimle amını yalamaya başladım.İyice azmıştı,dilinle sik beni diyordu.Bende amının etrafını yalarken birden dilimi amının içine soktum. Hemen aaah diye

bir çığlık attı. Bu beni çok tahrik etmişti onun zevk aldığını görünce bende çok azmıştım.Sonra yeter artık sik beni diye inlemeye başladı.Saçlarımdan hızla çekerek beni öğmeye başladı.O anda semsert ve de sımsıcak sikimi kavramış amına sokmaya çalışıyordu.Buna hemen izin vermedim

ve iyice azdı.Sik beni nolur sik beni demeye başladı.Onu biraz .

daha azdırmak istiyordum ki birden tekrar uzun ve seksi saçlarımdan

tuttuğu gibi beni kendine çekmeyi başardı. Eli hala sikimdeydi. #8220;Hadi sik artık seni içimde hissetmek istiyorum#8221; dedi. Onun dediğini yaptım ve sikimi amına sokmasına izin verdim. İlk girdiği zaman müthiş bir çığlık attı artık hiçbirşeyi gözü görmüyordu.#8221;Sik hadi daha hızlı sik beni parçala amımı#8221; diyordu. Bu sözleri beni müthiş tahrik etmişti.Sikimin amının içinde daha da büyüdüğünü hissettim.Gidip gelmeye devam ederken

bütün ağırlığımı üzerine verdim. Artık tamamen birleşmiştik.Dudaklarımı ısırırcasına emiyordu.Hadi ez beni, daha hızlı sik beni diye inliyordu.Zevkten çıldırıyordu ve ben

o sözlerden sonra zaten çıldırmıştım adeta uçuyordum.Yavaşlamaya başladım ve #8220;hadi sik götümü de sik!#8221; deyiverdi. En sevdiğim fantazilerimden biriydi onu

götünden sikmek.O götü her aklıma getirdiğimdebile sikim hemen sertleşir ve zevk suyum gelirdi.Ve şimdi onu götünden sikmemi çok istiyordu.Bu tarif

edilmez bir duyguydu.Hadi ama çabuk sikini götümde hissetmeyi çok istiyorum dedi ve hemen domaldı ve muhteşem götü tama karşımda duruyordu

ve bana dönüp hadi götümü sik hadi sik beni götümden diyordu. Götünü bir sağ bir sola sallıyordu ve jöle gibi sallanıyordu götü.Önüne geçip sikimi ağzına verdim.Onu iyice emip ıslattıktan sonra arkasına geçtim ve sikimi götüne soktum zevkten inliyor #8220;hadi sik

götümü parçala beni sevgilim!#8221; diyordu. Bu sefer hiç almadığı kadar .

götünden zevk alıyordu.Ben götünü sikerken hızlandıkça daha hızlı diyordu.Ve daha da inlemeye başladı.Boşalmak üzereydi.İlk defa onu götünden sikerek boşaltıyordum.Aaah diyerek boşaldı. Ama hala kendinde değildi.Bende boşalmak üzereydim ve sikimi götünden

çıkarıp ağına verdim.Meme emer gibi emdi ve diliyle aşagıdan yukarı yalarken birden spermlerim yüzüne fışkırdı.Bir yandan yalamaya devam ediyor bir

yandan da spermlerimi yalıyordu.Bu bana müthiş zevk vermişti.Beraberce yığılp kaldık ve epey uyuduk... hımmm hiç gerçekte böyle sabahın ilk ışıklarına

kadar çılgınca nefes nefese çıglıklar atarak sarsıla sarsıla orgazm yaşadın mı defalarca üst üste tatlim... evet hoş bakımlı,cesur, güvenilir, temizligne önem veriyorsan yatakta aazgın ve doyumsuz,

3 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Yorum Gönder