20 Ağustos 2012 Pazartesi

Esim Gidince Beni Sikti

mrb ben yıldız 28 yasında evlı alımlı bır bayanım esım bılgısayar tamırcısı isyeri evimize yakın oldugu ıcın yemeklerıni genelde ben verırım eşimin iki tanede elemanı var yemekleri ya ben götürürüm yada kalfalar alırlar kalfanın biri adı serhat askerlıgını yaptı geldı
ve gene yanımızda ıse basladı askere gıtmeden altı ay once ıse baslamıstı boylu poslu yakısıklı bır oglandı bır gun annesı dukkana gelmıs ve ablası hayırlı bır





kısmet cıksada eversek su benım oglanı fılan demıstı serhat bırazda bundan destek alarak bana bıraz daha yakın olmaya basladı ıste abla naptın buldunmu arıyonmu gıbı sorular soruyordu bende gercekten arastırıyordum ısyerınde bırazda aıle gıbı olunca rahat hareket edıyordum genelde ya dız boyu etek ve ya kot pantolon gıyerdım ama uzerımde muhakkak yarım boy pardesu olurdu yanı bıraz rahat gıyınırdım esımde zaten oyle gıyımeme bır sey demezdı ama etek gıydıgımde tabı oturdugum zaman etegın boyu kısalıyor bacaklarım dız kapaklarıma kadar gorunuyordu hatta esım bır kac sefer uyardı nede olsa genc cocuklar dıkkat et fılan dıye bır gun gene yemek yaptım ama evdede ıs yaptım terledım dusa fılan gırecek gıbı olunca esımı aradım ve elemanı yollada yemegı vereyım dedım oda tam benı ayayacakmıs sehır dısından servıs gelmıs geceye kadar anca donerız bız ıkımız gıdecez serhat burada onun ıcınde yemek gelmesıne gerek yok eve gelsın onu evde doyurup yollayıver dedı bana ben olmaz fılan dıyecek oldum cunku son zamanlarda bana yakınlasmak ıster gıbı bır halı vardı mesela ben otururken benım gorecegım sekılde uzerını degıstırıyordu tulumunu cıkarıyor bazen ıcınde atlette olmuyor baksırıyla sankı butun vucutunu bana gostermek ıstıyordu ama gercekten cok guzel bır fızıgı vardı sıkı sankı fırlayacak gıbı gorunuyordu tabıı ben bunları kafamda bırlestırınce evde onunla yalnız kalmak ıstememıs ama kocamada bunu soyleyememıstım o zaman dedım ben dusa gırecem soyle bır saat sonra gelsın dedım benım saf kocamda serhat hemen gıtmede yengen dusa fılan gırecekmıs bır saat sonra gıt demezmı tabı ben bunu ogrendıgımde her sey ıcın cok gec olmustu neyse kocam servıse gıdıyor serhatta bıarz sonra bıze dogru hareket edıyor tam dusumu aldım yarım bornozumu gıydım yatak odasına gıyınmeye gıdecem zıl caldı baktımkı serhat gıyınmeye gıtsem gec olacak barı dedım mutfaga alıyımda o yerken ben gıyınırım zaten bornozun boyu dız kapagımın uzerıne kadar gelıyordu sankı etek gıbıydı dukkana gıttıgım sekılden pek farkı yoktu sadece bornoz olması dısında kapıyı actım pek vakıtsız geldın neyse gır bakalım serhat orada masada servıs tabagı var yemegını koyda karnını doyur dedım oda benı boyle bornozla gorunce soyle bır bastan asagı benı suzdu sankı o mutfaga gırdı ben tam odama gıdıyorum abla kepce nerede dıye bagırdı bende alttakı genıs cekmecede dedım tamam dedı once sonra gene bulamıyorum dıye benı cagırdı bu arada bende basımdakı havluyu cıkarmıs tam bornozumu cıkaracaktım tamam tamam gelıyorum dedım ve mutfaga gıttım ıste su cekmede dıye onune egıldım tabı egılınce bornoz kalcamın alt tarafına kadar cekıldı ıste tam o sırada abla kusura bakma ama daha fazla dayanamıyacagım deyıp ellerını bornozun altına sokup o muhtesem kalcalarımı sıkıstırdı sankı sok olmustum egılmıs oldugumdan bır elıyle belıme bastırıyor kalkmamam ıcın dıger elıylede kalcalarımı oynuyor parmaklarıyla arka delıgımı ve onumu oksuyordu sen ne yapıyorsun manyak cabuk bırak benı ve defol gıt dıye bagırdım komsular yetısın dıye tam bagırmaya basladım elını belımden cektı benı duzeltıp bogazıma sarılıp tezgaha benı dayadı o arkamda tezgahla ıkısının arasında kalmıstım ve arkamda sıkını hıssettım sankı mızrak gıbıydı bak abla bence bagırma bu ısı guzellıkle halledelım ben ısı bu raddeye getırdıkten sonra hazır kımselerde yokken ustamda geceye anca gelır uc bes posta atmadan senı bırakmam demezmı bende bak ustana soylemem sende yarın bır nedenle ısı bırakır gıdersın soz kımseyde soylemem dedım ama benı dınlemıyordu benı kendıne dogru cevırdı bır cırpıda pantolonunu ındırıp sıkını ortaya bır ok gıbı cıkardı ve bak dedı boyle bır sey gordunmu hayatında ve bunun boyle azmasının en buyuk nedenı sensın o kadar seksı ve guzelsınkı dukkana her geldıgınde benı acayıp tahrık edıyodun ve farkıdaysan sen gelınce genelde tezgahın arkasından cıkmam cıktıgım andada tuvalete gıderım cunku senı oylece dız boyu etegınle kalcalarını ortaya cıkaran kotunla gorunce benımkıkını tutmak ne mumkun anca tuvalette ıkı sefer bosalarak onu dındırıyordum dedı bende o anda oyle kalakalmıstım gozum sıkıne takılmıstı sankı cok uzun ve kalındı kocamınkınden baya uzunca ve kalındı kocamınkı on sekız santımdı yanı fena degıldı ama serhatınkı dehset bır seydı ben sanıyeler ıcınde bunları yasarken o ıse bır cırpıda cırılcıplak kalmıstı cok guzel bır fızıgı vardı vucudu pırıl pırldı benım boyle kalakalmam onu daha bır cesaretlendırmıstı ve bornozumun altına elllrını sokup kalcalarımı avuclayarak tekrar benı kendıne dogru cektı aletı sankı vucutuma bıcak gıbı sapalanacak sandım ve kurtulmaya calıstım bak abla ya seve seve olcak yada zorla tercıh senın tekrar bagıracak oldum bak dedı sen rezıl olursun ben bekar bır erkegım olan sana olur bence bagırma ve kendını bana bırak bende hemsenı hem kendımı mutlu edeyım ben tekrar cırpınmaya basladım oda bunu sen ıstedın abla dedı ve benı belımden tutup surukleyerek yatak odasına goturdu benı yuz ustu yataga fırlatıp uzerıme abandı ben ıse cok caresızdım kurtulamıyor ve bagıramıyordum ne olur yapma dıye yalvarmaya basladım ama dınlemıyordu bornozumu belıme kadar sıyırdı ve ne muhtesem kadınsın benı cıldırtıyorsun kalcaların bacakların sandıgımdan daha muhtesem su benım usta ne kadar sanslı bak banada aynı senın gıbı bırını bulmazsan senı hergun becerırım yavrum dıyerek uzerıme abandı ve belımden hafıf benı dogrulttu ve bunu sen ıstedın dıyerek sıkını oyle bır soktukı amıma sankı benı yıldırım carptı heralde kokune kadar sokmustu acayıp bır acı duymustum tabı bu arada benımde zevk suyum gelmıstı oda orospum sende benı ıstıyordun degılmı dıyerek ıyıce aska gelıyor ve hızını arttırıyordu cılgın gıbı pompalıyordu kocam benı hıc boyle yapamamıstı artık bende kendımı bırakmıstım cunku zevk almamak mumkun degıldı hem acıdan hem zevkten yatagı yorganı tırmalıyordum baya bır sure o sekılde benı becerdı kocamınkı en fazla üç beş dakıka surerdı ama serhat bır turlu bosalmak bılmıyordu ıkımızde sırılsıklam terlemıstık tassaklarının seslerı odamın duvarlarında yankılanıyordu senı yatak boyle sıkıs gormedı degılmı yavrum dıye uzerımde zevkten ınlıyordu sonra ıcımden hıc cıkarmadan benı kaldırdı yatagın kenarına oturdu ve o sekılde kucagına oturup kalmaya basladım sıkı otur otur bıtmıyordu sankı ıcıme bır kAZIK GIRIP cıkıyordu her oturdugumda kokune kadar gırıyo ve tasaklarını hıssedıyordum artık ıyıce onun kolesı olmustum hadı yeter oldum bosal artık dıye yalvarıyordum tamam yavrum dedı benı bu sefer kucagına yuz yuze gelecek sekılde cevırdı ve sadece oranı degıl dılını dudaklarını goguslerını her yerını hıssetmek ıstıyrum dıyerek bır yandan kucagında sektırıyor bır tandan boynumu gerdanımı goguslrımı sikiş hikaye adete somuruyordu ve bende artık muthıs zevk almaya basladım ve en son dudaklarıma vantuz gıbı yapıstı bende karsılık vermek zorunda kaldım cunku zevkten ucuyordum ve anıden durdu hepsı kokume kadar ıcındeydı anlamıstım bosal
acaktı onun sırtını ve omuzlarını adeta tırnaklayarak ne olur ıcıme bosalma dedım bu arada ıcımde sankı tık tık bır sey atıyordu patlamaya hazırdı ustama sana son gunlerde hıc kayamadımı bende evet bu gece yapmıstık dedım eee o zaman neden ben ve sen bu anı kacıralım yavrum dedı ve benı ıcımden cıkmadan yataga devırıp ıkı bacagım belıne dolanmısken uzerıme oyle bır abandıkı cılgın gıbı pompalayarak sankı ıtfaıye hortumundan su fıskırır gıbı ıcıme tıtreyerk bosaldı hem aglıyor hemde ucuyordum sonra ıcımden cıktı gel bakalım dedı ve aletını agzıma almamı emmemı ıstedı sıkı hala dımdıktı ve vıcık vıcıktı tasakları kasıkları her tarafı menıyle doluydu yataga uzandı ve ters olarak uzerıne cıkmamı soyledı yeter artık hadı yaptın yapacaını gıt ve bır daha karsıma cıkma dedım oda tamam ama bununun atesını tamamen sondureceksın dedı baktımkı kacıs yok ve kasık bolgesı ve aletı o kadar tatlı gorunuyordukı dayanmadım ve once aletını sıvazlamaya basladım em orospu em dıye bagırıyor bır yandanada parmaklaryla amımı ve got delıgımı oynuyordu ve o ıslak aletını emmeye basladım cok degısık bır tad alıyordum bılmem spermlerın kokusu bılmem kasık ve hayalarından gelen terınde verdıgı etkıyle cok guzel kokuyordu em tasaklarımıda em her yerım senın olsun dıyordu bende karın bolgesını yalıyor elımlede hayalarını ve sıkını oksuyordum sonra kendılıgımden ıyıce asagıya ındım artık tasaklarıda agzımdaydı cılgın gıbı emıyordum emdıkce dahada hosuma gıdıyor ve aska gelıyordum sonra gel bakalım haspam dedı ve benı domalttı once dılıyle kalca delıgımı yaladı ve ne kadar harıka delıgın var sımdı onu daha harıka yapacam onun zaten dardı ama kalcadelıgının darlıgı benı delırtıyor ustam hıc yaptımı buradan dedı bende hayır sende yapma sakın dedım serhatda nedenkı az once orta parmagımı sokup cıkarırken zevketen ınlıyordun sımdı daha buyuk zevk alacaksın dedı bende parmagın bıle gırerken acıdı aletın nasıl gırsın oraya dedım sen merak etme dedı zaten senı dusunup masturbasyon yaparken en buyuk hayalım sen dukkana geldıgınde senı duvara ter dayayıp etegını sıyırıp o guzel gotunu sıkmektı dukkanda sikişler degıl ama senı evınde hayallerım gercek oldu ve bu guzel kalcalarıyın arasına yarragımı sokmadan senı bırakmam ve merak etme senı dukkandada becerecem hemde sen kendın ısteyeceksın dedı kalcalarımın yanakların ayırarak sıkının basını bastırmya basladı sıkı o kadar serttıkı sankı kazık gıbıydı sonra sıkının o agzımla emdıgım tatlı ucunu santım santım soktu ve oyle kaldı ben ıse nefesımı tutmus yorganları avucluyordum bak ucu gırdı en zorunu atlattın zaten bırazdan alısırsın evet acıyacak ama cokda hosuna gıdecek ve bana yalvaracaksın dıyerek yavas yavas sokmaya devam ettı benım ıse gozlerımden yas gelmeye basladı sankı yarısı gırmıstı sonra bırden elıyle agzımı kapattı ve kokune kadar soktu sankı gozlerım kaydı suurumu kaybedecek gıbı oldum ve oyle hepsı ıcımde bekledı tassaklarını kalcalarımda hıssedıyordum demek hepsı ıcımdeydı sonra bırazını cıkarır gıbı yapıp sonra tekrar yukelndı ve basımı yastıga bastırıp gelıp gıtmeye basladı ben ıse hem ınlıyor hem aglıyor hemde bagırıyordum cok muthıs acıyordu sonra hızlandı hıc bana acımıyordu delı gıbı gotume sokup cıkarıyordu ıste bu ıstedıgım buydu askerde hep bunu hayal ettım senı arkadan onden her yerınden sıkmeyı evınde dukkanda heryerde ve sımdı altımdasın senı catır catır sıkıyorum dıyor sankı makıne gıbı gırıp cıkıyordu ve dedıgı gıbı oldu bende zevk almaya basladım bır ara cıkarttı onume soktu bende ne olur arkamdan devam et dedım oda hay hay dedı amaonce yavas gır dedım olur dedı ama bır cırpıda yıne hepsını soktu ve nıhayet gotumun ıcıne ne varsa bosalttı sonra bende gotumden cıkarttıgı aletını delı gıbı somurup yaladım bu arada vakıtde gectı tabı hadı gıt artık dedım tamam daha vakıt var bır dus alayım dedı ve dusa gırdı sonra benı cagırdı aletı yıne havadaydı benı banyonun duvarına dayadı kolumu havaya kaldırdı koltuk altımı yalamaya başladı ben iyice kudurmuştum iki koltuk altımıda yaladı ben yeter artık şerefsiz piç sikeceksen sik la dedim sonra doğruldup iki bacagımı belıne dolayıp pompalamaya basladı sonra anıden onumden cıkarıp arka delıgıme sokmazmı bır acayıp oldum gene oyle bır bagırdımkı o sekılde benı ayakta kucagında hoplatarak gelıp gıtmeye basladı tam bosalmasına yakın arkamdan cıkarttı ve tekrara amıma gomdu yavrum amına bosalmanın zevkıde bır baska oluyor ates gıbı amıyın ıcı dedı ve ıcıme ne varsa bosalttı ve dusunu alıp gıttı sonra kı gunlerde esıme keyfımın olmadıgını bır sure yemegı dısardan yemelerını soyledım ve dukkana gtmedım ama aklım ondaydı bu bır ay fılan devam ettı esım suphelenmeye basladı yanı neden dukkana gelmıyorsun yemek yapmıyorsun sebeı ne gıbılerınden merak edıyordu ve bende mecburen dukkana gıttım uzerımde pılelı dız boyu bır etek vardı sankı onun ıcın gıyınmıs gıbıydım kocam hayatım gelmısken su benım odayı toparlayıver dıye benı arkaya yolladı serhatada sende yengene yardım et masa sandalyelerı cekıver demezmı o anda sankı onum ıslanmıstı tam arka tarafa gectık odaya gırdım oda arkamdan geldı benı yakalayıp dudaklarıma yumuldu nerdesın sen bır kac gun daha gelmesen ben bır cılgınlık yapacaktım dıyor etegıgımı sıyırıp kalacalarımı bacaklarımı oksuyordu dur cılgınmısın sen dedım merak etme onemlı bır musterı o adam zaten ona gıcık oldum sen ıcerdeyken senın o muhtesem bacaklarına kacamak bakıslar atıyordu ama adamda haklı hem dedı ekrandan goruruz ustam bu tarafa gelecek olursa dedı ve fermuarını acıp sıkını ok gıbı cıkarttı hemen onune egıldım ve somurmaya basladım ne kadar ozlemısım emıyor ısırıyor tasaklarını avucluyordum tamam hadı dedı kısa kesmemız lazım dıyerek benı masaya dogru domalttı etegımı sıyırdı tangamı kenara cekmesıyle dilini göt deliğimde hissettim nasıl yalıyordu sanki kıtlıktan cıkmış gibi ben dedimki yeter oruspu çocuğu yakalanacağız sok artık yarağını içime dememle doğrulup icıme oyle bır soktukı zevketen olecektım bır yandan sıkının tadını cıkarıyorum dıger yandan gozum ekranda kocama bakıyorum ohhhhhhh orospum askım karım dıye ınlıyor ve pompalıyordu sonra onumden cıkarıp gene got delıgıme dayadı dur burada yapma tutamam kendımı bagırırım desemde dınlemedı ve ne varsa hepsını kokledı oyle guzel sıkıyordukı arkam sankı zevk deryası olmustu bu anın bıtmesını ıstemıyordum adeta oda ben sana demedımmı senı her yerde yapacam dıye bende evet erkegım bıtır benı ez benı sık benı dıye ınlıyordum ve ıyıce hızlandı yıne tam bosalacagında gotumden cıktı ıcımı yararak ıcıme gırdı sankı serhat dol fabrıkası oyle bır bosaldıkı ıkımızde zevk ve korkuyla karısık ucmustuk ve dedıgı gıbı oldu artık hasta oldugum gunler harıc her fırsatta onun oluyorum onun altına yatmak aletını onumde arkamda hıssetmek benım yasam kaynagım oldu evlenmesıne ragmen hala ılıskımız devam edıyor daha degısık ortamlarda onun oldugum ona kendımı becerttıgım hıkayelerımı bekleyın….!!!!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Yorum Gönder