14 Ağustos 2012 Salı

Otobüsteki Azmış türbanlı

merhaba arkadaşlar bu size anlatacağım ilk hikayem ve bu hikayeyi hikayesi-sex.blogspot.com gibi bir sitede yazmak istedim. yaşamış olduğum bu olayla kapalı kızlara bakış açım değişti, daha önceleri bana çok itici, hiç cinselliklik çağrıştırmaz, bakmazdım bile. Taki tesadüfen eyüpten binmiş olduğum otobüse kadar. Son duraktan binmiştim boş olmasına rağmen otobüsün en arkasına geçtim baka baka gitmek için. 3 durak sonra birden otobüs dolmaya başladı, okul çıkışına denk gelmişti. Binen kızlar ise hepsi lacivert pardesülü türbanlı kızlardı.

önce surat astım, dedim çıtır kızlar binicektiki şimdi dedim. Otobüs gittikçe doldu, adım atacak yer kalmadı. Her yanım kapalı kızlarla



doldu. Biraz tuhaf oldum iki üç erkek öğrenci vardı ama, benim tarafıma kız grubu doldu. önüme gelen kız tombul bişeydi,

yanımdaki de yan döndü ama genede hafif ten temas ediyorduk. Bir durak sonra tamamen doldu otobüs, önümdeki kız biraz geri

gelince kaçıcak yerim kalmadı, tamamen yapıştı önüme, yumuşacık poposu vardı. Eyvah dedim şimdi ufaklık uyanırsa rezil olucam dedim. Alışık değilim

çünkü böyle durumlara. Tabiki olan oldu, kız yaslandıkça, benim alet anında dikildi. kız sertliği hissedince hafiften yandan baktı sesini çıkarmadı.


Bende baktım ses çıkarmıyo, yumuşacık poposuna başladım abanmaya, üstümde eşofman olduğu için, çok rahat hissediyordum vücudunun hatlarını. çok kalabalık olduğu

için yerimde tam köşe kimse görmüyor iyice cesaretlendim, hafiften elimle okşamaya başladım, kızda heycanlandı sanırım, poposunu oynatmaya başladı, hafifçe eşofmanımı önünü çektim tek elimle aletim dışarı çıktı, rezil olmakta vardı ama işin sonunda, artık bende şarter atmıştı. Kafaya koydum dedim tenine temaz edicem sikimle. kız hafiften elini arkaya uzatınca da, yakaladım elini hafif hafif okşayarak, sikime doğru yaklaştırdım, temas edince

birden çekmek istedi,izin vermedim. Sonra hoşuna gitti, hafif hafif sürtmeye okşamaya başladı. O sürterken bende ağrar arkadan pardesüsünü yukarı çekmeye başladım, bembeyaz bacakları ortaya çıkınca hepten azdım, nerdeyse boşalıcaktım. Beyaz külodu vardı, hafifçe indirdim,artık itirazda etmiyordu, beyaz kütür kütür ellenmemiş

poposu karşımdaydı, arasıra etraf bakıyor, durumu kontrol ediyordum, görmelerine imkan yoktu. Elini sikimden çekip, eteğini tutturdum solundan, bende sağ tarafından

tuttum, kar gibi poposuna dayadım sikimi, sokmama imkan yoktu ama sürterek boşalmak istiyordum, gidip geldikçe, kızın nefesi hızlandı ve birden

kasıldığını hissettim, boşalmıştı, titremesinden çekindim, çok şiddetli oldu çünkü, anlaşılır diye geri çekildim biraz, o an hafif kıpırdanmalar oldu diğer kızlarda hemen toparlandım, bütün tadım kaçmış fakat azgınlıktan kudurucaktım. Okmeydanına gelince baktım kız inmeye hazırlanıyor eyvah dedim kızı kaçırıcam. Baktım

duramıcam durakta bende peşinden indim, uzaktan takip etmeye başladım. kız farketti, hafiften gülümsedi, http://inadinasexx.blogspot.com/ biraz rahatlamıştım. Belki diyordum uygun bir yer

olur kızmet diyordum. Baktım bir apartmana girdi. Girerken gene baktı bu sefer davetkar bir bakış attı. Karar veremiyordum, tufaya düşmek

te vardı. Bir süre bekledim sonra baktım Otobüsteki türbanlı sex hikayesi blokta üst katta poliklnik var, bişey olursa oraya girerim, kontrol ettiricek bişey bulurum dedim. Ve girdim apartmana, biraz ilerde kız bekliyordu, işaret etti gel diye, bodrum kata indik, burda kimse görmez dedi, bu katta bir tek biz varız, evde de kimse olmaz akşama kadar dedi. Evden girer girmez üstüme atıldı, otobüste kudurttun beni dedi, bende asıl sen dedim. Hızla soyundum, ismi elifmiş, elifse sadece külotla kaldı. Taş gibi göğüsleri vardı. çekyata uzandık, süt

gibi vücudunu yalamaya başladım, külodunu çıkartmak istedim bir türlü izin vermedi, kızım olmaz dedi, sadece yalamak için dedim, zorla ikna .

ettim, çıkarınca nerdeyse boşalıcaktım, hafif tüylü lokum gibi bir am, hemen eğildim başladım yalamaya, iyice ıslanmıştı, sonra birden beni itip

üzerime çıktı, aniden sikimi ağzına aldı, http://inadinasexx.blogspot.com/ en sevdiğim şey bu dedi, şaşırdım tabiki, meğerse bizim türbanlı tam kaşarmış, bakire olmasına rağmen. Sikim ağzında kocaman oldu, hadi şu kremi sürde götten sik beni dedi, inanamıyordum, sadece sürtmeyi düşünürken, götten sikmemi istiyordu.

Hemen kremledim, domalttım elifi, önce parmağımla, yokladım, sonra hafif hafif sikimi sokmaya başladım, çok zorlanmadan girdim, inlemeye başladı, biri iki

git gelden sonra çok şiddetli boşaldım,Otobüsteki türbanlı sex hikayesi yığıldım kaldım, bir süre uzandım, sonra birkezde ağzıyla boşalttı beni, zevkten dört köşe oldum. Hadi artık git deyince kendime geldim. Hemen giyinip çıktım evden. Daha sonra sık sık bindim aynı arabaya ama bir türlü rastlaşamadık, başka kızlar düştü biraz sürttüm ama elif gibisi çıkmadı karşıma. Ah elif ah. Yokmu senin gibisi

2 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Yorum Gönder