9 Ağustos 2012 Perşembe

Orospu Komşumuz Meral Abla

Merhaba Sex hikayeleri okuyan azgın kalabalık, size anlatacağım hikayem birazcık uzun olacak, ama her dakikasını Sizlere sanki anı yeniden yaşıyormuşçasına bir dille anlatacağım , yani 18 yaşında yaşadıgım bir olayı , o yaştaymışım gibi anlatacağım , yorumlarsanız sevinirim.Ben Tuna , istanbul 4.leventte oturuyorum , çocuklugumdan beri aynı evde ailemle yaşıyorum,24 yaşındayım ve yeni bir iş kurdum , sermayem çok az olduğu içinde zorluklarla ofisimin kirasını, çalışan 2-3 kişinin masrafını ödüyorum, bu yüzdende sosyal hayatım pek iyi değil,taksime gidip arkadaşlarla bir gece eğlenmek bile masraflı geldiği için her akşam mecburen evime dönüyorum.O akşamlarda farkettim Meral ablayı.3 çocuk annesi ,39 yaşında, 160 cm boyunda.esmer, balık etli türbanlı , hiç dikkat çekici biri değil aslına bakarsanız.Salonumuzun penceresi onların evinin ön cephesiyle aynı hizada ve sokak arası olduğu içinde aradaki mesafe hiç uzak değil.Yazın çocuklarını memleketine gönderir, kocasıyla birlikte kalır, o zamanlar anneme misafirliklere gelen bir grup bayanın içinde ve bildiğim kadarıyla bir yemek firmasında bulaşıkçılık yapıyor.Hakkında o an için bildiklerim bunlardı, kocası eve çok geç geliyor ve adamın alkol sorunu var, muhtemelen kumarda oynayan bir tip bunlardan yakındıgını annem
başka bir komşuyla konuşurken duymuştum, salonumuz balkonuna bakıyor, o ise genelde yazın 11 den sonra balkonda bakınır durur.Birgün benim ona baktığımı farketti ve ilk tepkisi hemen içeri girip perdeleri tamamen çekmek oldu.O gece perdeler hiç açılmadı, ertesi gün yeniden izlemeye başladım, yazın sıcaklıgından pencereleri ve balkon kapısı açık, perdeleride açıktı, bizim salonun penceresininde tüm perdelerini açardık , iki evde karşılıklı evin içlerini rahatlıkla görüyoruz yani.Ben ertesi günde bunu izliyorum ama bu arada bakıyor ve tepki vermiyordu , akşamları başını açmazdı ama vucuduna yapışan ince pijamalar giyinirdi.Bu bakışmalar yaklaşık 2 hafta sürdü tepkisiz bi şekilde,BİR AKŞAM TEMİZLİK YAPIYORDU , elektrik süpürgesiyle halıyı alırken benim ona baktıgımı gördü ve sanki koltuk altını temizlemek için resmen domaldı , daracık pijaması tamamen yapışmıştı , götü o kadar çok belli olduki külodunun rengi beyazdı , benim yarragım ciddi kalkmıştı, salonun kapısını kitledim , perdenin yarısını çektim ve onu izleyerek 31 çekmeye başlamıştım.o kadar fazla firikik vermeye başlamıştıki bende anlamamıştım, arkasını dönmüyordu ama kendi bacak arasından beni izledigini farkettim, yarrağımı göremiyordu onun için rahattım , sonra düşündüm onun arkası dönüktü , ve benim evimde istediğimi yapma hakkım vardı neden görmesin ki , perdeyi biraz daha aralarım sadece onun evi benim bulunduğum odayı görüyordu, ben koltugun üzerine çıktım ve 31 çekmeye devam ettim , birden arkasını döndü ,o esnada ben o tarafa bakmadan sanki tv ye bakıyormuş gibi davranmaya başladım.O anda verdiği tepkiyi görmedim ama perdeleri kapattı sadece bir aralık bıraktı ve oradan bakmaya başladı , beni izliyordu, bu çok hoşuma gitmişti.Saat 2-3 lere kadar uyumuyodu, kocasını bekliyordu ve yanlızdı,bu günlerce sürdü , ben 31 çekiyordum sadece onun görebileceği şekilde , oda beni izliyordu, o kadar ki gözgöze gelip gülümsemeye başlamıştık , arada akşam bize misafirliğe geldiğinde herkesin elini öpüyordum , onunda öpüp hoşgeldiniz diyordum.Birgün anneme ofisin temizlenmesi lazım dedim , nasıl kadın buluruz.Annem ben bulurum dedi, bende meral abla yaparmı dedim , Annem bilemezdi sonuçta ,o da evet ihtiyacıda var iyi oldu oğlum dedi, bana çalıştıgı yerin telini verdi.Hemen aynı gün aradım , bir adam çıktı , Meral hanımla görüşecem dedim , çağırdı , telefonda efendim dedi, bende ' Meral abla , ben tuna , karşı komşunuz hatırladınız mı ?' , hatırladım dedi , abla ofisi temizlemem gerekiyor yardımcı olurmusun , annemden aldım numarayı dedim , tamam iş çıkışı gelirim nerde dedi , tarif ettim. Saat 5 gibi elemanlar çıktı , sadece ben kaldım , 6 gibide işyerimin karşısındaki okulun önüne gelmişti , gittim aldım , makyaj yapmıştı , ruj sürüp yanaklara kırmızı bişiler sürmüştü , evet o da hissetmişti ve izin verecekti, ofise geçtik ,kabanını çıkardı , bulaşıklardan başladı , ben arada gidiyodum yardıma ihtiyacın olursa söyle , yada çay alıyodum falan , sonra masaları ve bilgisayarları temizledi , yeri paspaslarken yoruldun mu dedim , hayır dedi, paspas bitince istersen çay içelim gel dedim , 2 çay doldurdu ve geldi , ofisimin girişinde 3 kişinin oturacagı deri bi koltuk var , orda oturduk, sigara yaktık.Havadan sudan biraz konuştuktan sonra , ben arada sen balkondayken dışarı bakıom , rahatsız olmuyosun dimi dedim , hayır dedi, o esnada bilgisayarda çalan müzikler vardı ve sezen aksu gülümse çalmaya başladı , ben çok severim dedim , Meral ablanın okuma yazması yoktu , dans edemediğinide anlamıştım, dans edermisin ? diye sordum , ben bilmem ki dedi. Bende şaşırmış gibi , hadi kalk dans önemlidir dedim sigaraları kül tablasına bıraktık , elimi beline attım , ve tarif ediyordum,gülüyordu ve başını omzuma dayadı.İşte o anda cesaretim yerine geldi , hamle yapamama nedenim komşuyduk çok ortak tanıdık vardı , beni rezil edebilirdi , korkuyordum , ama o anda gel dedim elini tuttum. önce koltuga ben oturdum yanıma oturacakken kucagıma cektim , oturdu ve öpmeye başladım , öpüşmeyi bilmiyor gibiydi.dilimi agzının içine sokmaya çalışıyodum , başardım , oda sevmişti öpüşmeyi, elim çok dolgun memelerindeydi , o kadar büyük ve sarkıklardıki.gömleginin düğmelerini açıyordum öpüşürken,gömleğini soymadan sütyeninin içinden bir memesini çıkardım ve emmeye başladım , ses çıkarmıyordu , gözlerini kapatmıştı , diger düğmeleride çıkarıyordum ,gömlegini çıkardıgımda altında body tarzında sıcak tutan birşey daha vardı onuda çıkardım , kot etegi uzundu ellerimi bacaklarında gezdiriyodum , etegi kaldırıyodum yavaşça ve küloduna ulaştım , amına dokunmaya başladım , inanın dışardan ıslak oldugu belli oluyordu , sonra kendi üstümdekileri çıkarmaya başladım , o da eteği çıkardı bir külodu vardı ben ise çırılçıplak , yarragım dimdikti , ben hemen külodu çıkarmaya çalışırken ince bir sesle kimse gelmez dimi diye sordu , ben gelmez dedim , amına dil attıgımda o sıcaklıgıda hissettim , fazla yalatmadı, çünkü kocasıyla bunları yapmadıgı çok belliydi, hemen içine girdim ve sikmeye başladım , altımdaydı , sesi çıkmıyordu , çok heyecanlı oldugu çok belliydi , amı resmen yanıyordu , ( BEN ONDAN ÖNCEDE SONRADA Bİ ÇOK KADINLA BİRLİKTE OLDUM AMA ONUN AMI GERÇEKTEN YANIYORDU) , yarrağımda o sıcaklığı hissediyordum , birkaç dakika sonra göbeğinin üzerine boşaldım, çok heycanlıydı ve erken gelmiştim 5 dakikada , ona yetmediğini biliyordum ve yarrağım hala sertti , hemen göbeğini temizledik ve domalttım yeniden dillemeye başladım , inlemeye başlamıştı , artık tepki veriyordu , en önemlisi izin veriyordu , hoşuna gitmişti amının yalanması , yarragımı agzına yaklaştırdım yalamadı , biliyordum ki önsevişme yapmadan sadece sikmiş kocası ( bencil adam ) , sonra arkasına geçtim , ve sikmeye başladım , ensesini yalamam o kadar hoşuna gidiyordu ki içine soktukça inlemeleri arttı , içinden çıkıp koltuga oturdum , gelmesini söyledim , üstüme oturdu ve zıplamaya başladı , memeleri o kadar büyüktü ki cidden yüzüme çarpıyordu , tutabildiğimi yalıyordum :)) , yarım saat kadar pozisyon değiştirerek sikiştik , domalma pozisyonundaydı ve bu defa beline boşaldım. O akşam 4 defa ben boşaldım , onun ise 2 defa boşaldıgını öğrendim , bana çok üzüldüğüm birşey söyledi , senelerdir boşalamamış , aylardır sikişmemiş. Ofisten çıkarken aynen şu sözleri söyledi ' Kimse duymasın gözünü sevim ' , bende ona saçmalama ikimizide mahfeder bu deyip rahatlattım , daha sonraları bu gizli sikişlerimiz yaklaşık 7-8 ay sürdü , ofise her hafta birdefa temizliğe gelirdi ve kocasıda bilirdi , annemler evde olmadıgı günlerde pencereden gelmesini işaret ederdim o da sanki anneme misafirliğe gelirmiş gibi gelir 1 saat kadar sikişir giderdik , asla cep telefonunda sohbet etmedik , yakalanmamız imkansızdı yani. Daha sonra ben başka hatunlarla birlikte olunca ona olan ilgim azaldı , meral ablada 1 sene kadar sonra başka bir semte taşındı zaten, yorumlarınızı bekliyorum

2 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM

Yorum Gönder