23 Mayıs 2012 Çarşamba

Sekreterin banu hanım nefis birşey

Merhaba. Size geçen yaz başımdan geçen bir olayı anlatacağım.

Bizim apartmanda oturan banu adında bir kız var. Banu özel şirketlerin birinde sekreter olarak çalışıyordu. Bu yüzden daima mini etek giyerek giderdi işe. sabah 11`de mutlaka kapının deliğinden izlerdim onu. O sütun gibi bacakların üstüne giydiği siyah çorap, süper minisinin altında parıl parıl parlıyordu. O bacakları düşünerek her gün 31 çekerdim.

Yalnızca bacakları değildi elbette... manken gibi bir yüz, sarı kısa saçlar, taş gibi göğüsleri vardı banu`nun... Mahallede herkes laf atardı, o hiç umursamazdı ama hoşlanırmış gibi gelirdi bana...

Birgün, akşam eve geldiğinde annesi gelmemişti henüz. Anahtarı yanında olmadığından dışarıda kalmıştı. Yazın bizim apartmandakiler yazlıkta olur. Gidecek yeri olmadığından bizim zili çaldı. Kapıyı açınca karşımda banu`yu gördüm. Resmen kendimden geçmiştim. Yine o kısacık etek, üç düğmesi açık belden oturmalı daracık gömleği, harika makyajlı bir yüz... Bütün sexiliğiyle banu bana bakıyordu... "İyi akşamlar serhat, ya bizimkiler daha gelmemiş, müsaitseniz bir 5 dakika oturabilir miyim? Hem serap teyzeyi de görmüş olurum" dedi. kız "serap teyze"sinin evde olmadığını ne bilsin? Ben de tabii geç içeri dedim.

Davet edince ayakkabılarını çıkarmaya başladı. O topuklu ayakkabıları çıkarmaya çalışırken baldırlarına kadar her yeri açıldı... İnanılmazdı tek kelimeyle... Sonra koltuğa geçip oturdu. Ben su getirme bahanesiyle içeri gittim. Kapının deliğinden banu`yu dikizlemeye başladım.

Gerçekten de aylardır hayalini kurduğum o bacaklar karşımdaydı. Doya doya izliyordum onları. Hemen oracıkta bir kez boşaldım. Sıkıldığı için durmadan bacak bacak üstüne atıyor, durmadan frikik veriyordu... Gerçekten taş gibiydi bacakları. Planımı yapıp geçtim içeriye...

S: Eee banu nasılsın, nasıl gidiyor?

B: İyidir ya nolsun . uğraşıyoruz işte.

S: Hayırdır, sen uğrar mıydın bize.

B: Yok ya annem daha gelmemiş kapıda kaldım, apartmanda da kimse yok, geldim işte...

Eteği iyice sıyrılmıştı...Biz konuşurken bacaklarını sallıyordu. Eteği iyice sıyrılmıştı kızın. Bir de o çocukça sesini duyduktan sonra iyice tahrik oldum. Artık ne olursa olsun deyip yanına iyice sokuldum. Elimi baldırının üstüne attm. Sikim anında kazık gibi oldu. Baktım, o da istiyor gibiydi. Başını geriye atmış hafiften inliyordu. Bundan da cesaret alarak iki elimle birden bacaklarında gidip gelmeye başladım. O da iki elini geriye koydu başını iyice arkaya attı. Boş durmayıp eteğini sıyırıyordum. Ama çıkartmadım eteği, fantazilerimi gerçekleştirecektim daha...

Onu hemen oradan kaldırıp çalışma masama oturttum. Bacak bacak üstüne attırdım. Ben de masanın altına girip okşamaya başladım bacaklarını. O iyice inlemeye başlamıştı. Amı sırılsıklam olmuştu. Biraz daha okşayıp masadan kalktım. Bir de baktım ki gömleğini çıkarmış, sütyenin üzerinden göğüslerini okşuyor... Hemen yardım edip başladım memelerini yalamaya. O kadar iri göğüslüydü ki, küçültücü sütyen takmıştı. Ben memelerini yalarken o da eliyle amını parmaklıyordu çorabın üstünden. Hemen elimle yırttım çorabın ortasını ve onu sırtüstü yatırdım masaya. Makyajı dağılmıştı, çok sexi olmuştu banu. Bacaklarından birini omzuma aldım, diğeri yerdeydi. Onu o şekilde sikmeye başladım. Bir yandan da bacağını öpüyordum.

Tam boşalmak üzereyken sikimi amından çıkarıp o taş gibi bacaklarına sürmeye başladım. Süre süre bacaklarına boşaldım. Zevkten inliyordu o da. Saçı başı dağınık, makyajı bozuk hali çok hoşuma gitmişti. Kalçalrından tutup kaldırdım onu. "Heey buna gerek yoktu, kendim de kalkardım" dedi gülerek. Yapıştım dudaklarına ve bir 10 dakika da öpüştük. Muhteşem bir geceydi.

Benimle sanal sex yapacak bayanlar maillerinizi bekliyorum... Gönderen: Bacaksever

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba güzel ve seçici bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen…….

Unknown dedi ki...

ben kaan CİDDİ REEL GRŞMK İSTYN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BKLRM GZLLK ŞART NOT .TKM AKTFM EVLİÇFİTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDRM GZLL ŞART sifırbesyüzotuzsekiz 5815629 sms watsap

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Yorum Gönder