26 Mayıs 2012 Cumartesi

Ensest ablamla sex

Erdal 29 yaşında 7 senelik evli arda ve Melis adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim ama seviyordumda çünkü namazında niyazında kapalı bir insandır bugüne kadarda bir kötülüğünü görmedim fakat sexte pek iyi olduğunu söyleyemiyecem.ben açıkçası internetteki ensest hikayeleri okuduktan sonra kendimi ayrı bir dünyanın insanı olarak görüyordum nedenini bilemiyorum ama ailemdeki herkese farklı bir gözle bakıyordum artık bende ailemden birisiyle bu zevki yaşayıp tatmin olmak istiyordum.emine adında 36 yaşında tesettürlü kapalı dini vazifesini yeterince yerine getiren 4 çocuk annesi bir ablam var kısa boylu hafif şişman ama güzel bir kadındır.ablamın en küçük oğlu 2 yaşında ve özürlü bir çocuktu.bundan 20 gün önce ben işlerim dolayısı ile istanbula gelmek zorundaydım eniştemde o ara küçük oğlunu tedavi için istanbula getirmek istiyordu fakat benim istanbula gidiceğimi öğrendiğinde Erdal senden rica etsem ablan ve oğlunuda beraberinde götürürmüsün dedi hem tedavisi çok uzun sürmez 3-4 gün kalıp dönersiniz dedi.eşimde iyiliktir sevaptır hem bak enişten memur belki gelemiyor sen yardımcı ol dedi.bende tamam deyip kıramadım onları.neyse bir Pazar günü ben ablam ve oğlu beraber biletimizi alıp otobüse binip yola çıktık ablam çocuk küçük olduğundan 2 koltuk bize yeterli geleceki.önceleri otobüs boş olduğundan ben ayrı oturdum fakat daha sonra otobüs dolu olduğundan bende yerime yani ablamın yanına geçtim biraz sohbet muhabbet derken ablamla konuyu cinselliğe getirdik.ben eşimi seviyorum ama yatakta pek mutlu değilim dedim ablam çok utanmıştı ben kötü bişey düşünmemiştim ama ablamın o mahçup halinden sonra neden ablamla olmasın diye düşündüm.çocuk haşarı olduğundan sürekli istemeyerekte olsa ablamın o dolgun göğüslerine temas ediyordum ve yumuşacık emilmeyi bekliyordular sanki. neyse biz istanbula vardıktan sonra lalelide bir otele yerleştik maddi durum pek iyi olmadığından 1 oda tuttum nihayetinde ablamdı ve oda kabul etti.oetele yerleştikten sonra banyolarımızı yaıpıp hemen hastaneye gittik o gün akşama kadar ayakta kaldık ve derim yerindeyse yorgunluktan ölüyorduk.akşam olunca lokantada yemeklerimizi yiyip otele döndük ablam hemen gidip kılamadığı namazlarını kıldı .ben çok yorgundum ve ablamda aynı durumdaydı.çocuk uyuduktan sonra biraz muhabbet ettik ablamla derken ben bacaklarım çok acıyor dedim ablamda inan bende aynı durumdayım hemen aklıma bir fikir geldi.ben ablama istersen sen bana bende sana masaj yapayıp hem ablamsın yanlış anlama dedim.oda yok canım ne yanlış anlaması olur dedi.ben hemen şortumu giyip yatağa geldim.ablamda banyoya gidip üstündekileri çıkarıp bol bir etek ve tisort ile geldi fakat bu sefer türbanı çıkarmıştı bende abla ne hoş olmuşsun dedim güldü ve hadi ordan güzellikmi kalmış bende dedi.önce ablam başladı masaja ben yüzüstü yattım ablam bacaklarımı falan ovuyordu ama eli çok yumuşaktı ve benim sikim direk kalkmaya başladı çok tuhaf olmuştum 4 çocuk annesi ablam bacaklarımı ovuyordu ve ben emindimki birazdan onu sikcektim çünkü kafaya takmıştım.derken ablam yüzünü dön birazda baldırlarını ovim istersen dedi benim sikim kalkık olduğundan önce yok böyle iyi dedim ısrar edince ikiletmeden hemen döndüm ablamın gözü direk benim sikimde kaldı tabi oha dedi bu niye böyle olduki? .bende abla uzun zamandır ilişkiye girmedim ondandır belki dedim ve sırt üstü yattım ablam başladı masaja bende uyuyor numarasına başladım.ablam 1 -2 seslendi cvp vermedim bir ara ablam bleğini benim sikime bastırdığını hisettim bunu bilerek yaptığından emindim.bende uykuda gibi elimle sikimi düzeltiyordum bir ara ablama baktım gözlerini sikimden ayırmıyordu.ne kadar namuslu dindar olsa bile o an onunda tahrik olabileceğini biliyordum.ablam seslendi kalk sıra sende dedi bende ok dedim.bu yüzüstü yattı ben başladım elbisesinin sütünden ovmaya ama çok zorlanıyordum abla dedim istersen tisortu çıkar öyle yapim böyle olmuyor zorlanıyorum dedi önceleri yok falan dedi bende ısrar ettim yoksa yapmam dedim kabul etti .arkasını bana dönüp çıkardı ve beyaz bi sütyenle kaldı.hemen uzandı tekrar başladım masaja bu sefer çok yavaş ve seksi yapıyordum ki oda tahrik olsun istedim.poposu tüm iştihamıyla karşımdaydı ve ben omzunu ovdukça poposu sallanıyordu ve külot izleri beni tahrik ediyordu.ben eteğini biraz kaldırıp bacaklarınıda yapmaya başladım baktım ses çıkarmıyor baldırlarına kadar çıktım külotu gönüyordu ve beyazdı .sikim nerdeyse patlıyacaktı.seslendim ses vermedi bende eteğini beline topladım o muhteşem göt karşımdaydı ve kocamandı.belini derken götünüde okşamaya başladım .ben götünü okşarken ablamın gözlerinin açıldığını sonra tekrar kapandığını gördüm bu beni mutlu etti çünkü oda istiyordu.elimi külotunun içine koyup götünü okşayıp göt deliğimi parmaklıyordum ablamdan hala ses yoktu ben dahada ileri gidip amına elimi attım amı vıcık vıcıktı.ben hemen külotunu çıkardım ve başladım amını yalamaya dilimi emının derinliklerinde gezdiriyordum ablam ne olur yapma bu kadar yeter diyordu ama olan olmuştu sikecektim ablamı.hemen şortumu çıkarım tek hamlede ablamın amına girdim.amı 4 çocuk doğurduğundan boldu ama yinede güzel ve sıcaktı 4-5 dk gitgelden sonra ablamın amına boşaldım.ablam bitkindi ama o götünüde sikmeden bırakmıyacaktım.hemen domaltıp götünün yanaklarını ayırdım göt deliği bembeyaz ve hafif tüylüydü sanırım ablam oraya ağda yapmıyordu ben dilimi o küçücük deliğe dayadım ve başladım yalamaya inanın hayatımda bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum neyse ben sikimi tükürükledikten sonra yavaş yavaş götüne soktum ablam yeter çıkar çok acıyor dediysede dinlemedim sanırım eniştem ablamı götünden hiç sikmemişti.ablamın feryat figanları içinde götünün derinliklerine boşaldım ve yanına uzandım.ablam Erdal biz ne yaptık çok utanıyorum falan dedi bende abla lütfen böyle düşünme sexte sınır tanımıyacaksın sen eşinden başka bu zevki yaşıyacaktın elbet buda ben oldum fenamı kimse şüphelenmez bizde ilişkimize devam ederiz dedim ses çıkarmadı.o günden beri ablamı her fırsatta sikiyorum hem amından hem götünden siktim.herkes ablamı çok dindar biliyor ama o öz kardeşinin altında zevkin doruklarına çıkıyor.iyi akşamlar herkese

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba güzel ve seçici bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen…….

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Yorum Gönder