15 Eylül 2012 Cumartesi

TATİLDE KOCAMI ALDATTIM

45 yaşında bakımlı ve güzel 1 bayanım. Geçen sene kemerde tatil ıçin güzel 1 otele ıki çocuğumla birlikte gittim. Kocam hep çalıştığı ıçin tatile hep çocuklarımla yalnız menfaatim. Otobüsle gece yolculuğundan sonra otele ulaştık. işlemlerimizi yaptırdıktan sonra odamıza yerleştik. çocuklar uykuları olduğunu söyleyip yattılar. Bende kara bikinimi giyip güneşte uzanmak ıçin sahile gitmeye karar verdim. Aşağı ınince oteli öğrenmek gayesi ıle dolaşmak ıstedim. Restaurant nerdedir, barlar nerdedir diye… daha alt kata ınince spa ve hamam levhasını gördüm. Masajı sevdiğim ıçin ılgimi çekti ve fiyatları öğrenmek ıçin derhal oraya yöneldim. Spanın girişinde güzel 1 bayan vardı. Onunla selamlaştıktan sonra bilgi almaya başladım. Nerede ne mevcut anlattıktan sonra gezmek ıçin yanından ayrıldım. Hamam bölümüne geçtikten sonra kapının dışına gelen gülüşme sesleri dikkatimi çekti ve kapıyı yavaşça açtım. Ortadaki göbek taşının üstünde turist 1 kız yarı çıplak 1 vaziyette uzanmış, genç ve yakışıklı sayılabilecek belinde peştamalıyla 1 erkekte üstüne köpükler atıp vücudunu ovmaktaydı. Kapının açıldığını duyunca gülüşme meraklı 1 bakışa yerini bıraktı ve ben ne vakit uygun olacağını şaşırarak sorabildim. Genç adam derhal kendini toplayıp bana dışarıdaki soyunma dolaplarından birine bikinimi koyabileceğimi, oradaki temiz peştamallardan birini örtünmemi ve beş dakika sonra uygun olacağını söyledi.

bende şaşkınlığımı üstümden atıp derhal soyunma odasına geçtim. Temiz 1 peştamal aldıktan sonra üstümdeki minik ıki parçadan oluşan bikinimi çıkarıp peştamalı sardım ve hamam kısmına geçtim. Az evvelki turist kıza çırılçıplak vaziyette su döktükten sonra sarması ıçin yeni 1 peştamal vererek hamamdan gönderdi. Bende kurnanın yanına oturup göbek taşını temizlemesini ve benim ıçin hazırlamasını bekledim. Temiz 1 peştamal serdikten sonra başımın altına koymak ıçin katlanmış 1 peştamal koydu ve beni çağırdı. Ben tam uzanırken bana üstümdeki peştamalı çözmemi söyledi. Bende denileni yapıp çehresi koyun taşa uzandım. Peştamalı üstüme hafifçe örterek su dökmeye başlayınca sıcak suyun etkisi ıle rahatlamaya başladım ve gözlerimi kapatarak kendimi genç adamın hareketlerine bıraktım. üstüme bolca köpük yaptıktan sonra benimle konuşmaya başladı. Karşılıklı tanışma sonrasında ben az evvelki kızın sesinin dışarıdan duyduğumu ve ne olup bittiğini merak ettiğimi söyledim. isminin Ahmet olduğunu öğrendiğim genç adam bana azıcık suskunluktan sonra ıktisat dokunduğu yerler ıçin turist kızın bu sesi çıkardığını söyledi. Bende o vakit bana da aynı şeyi yapmasını ıstedim. Ahmet benim emin olup olmadığımı anlamak ıstercesine bakıp kısaca peki o vakit dedi.

sırtımda dolaşan elleri azıcık sonra bacaklarımda dolaşmaya başlamıştı. Bu da fazla hoşuma gitti. Azıcık sonra baldırlarımdan yukarıya yavaşça elleri çıkınca heyecanlanmaya başladım. Ahmet benim sessizliğimden cesaret alarak elini amcığıma attı ve okşamaya başladı. Bense zevklenmeye ve yavaşça ınlemeye başlamıştım. şimdiye kadar kocamdan başkasının eli o bölgede dolaşmamıştı. Ahmet bana sırt üstü yatmamı söyleyince derhal dönüp sırt üstü yattım ve olacakları beklemeye başladım. Yine köpük yaptıktan sonra göğüslerimi ovmaya başladı. Artık ben kesik kesik ınlerken Ahmet başucuma çömelmiş bana beğeni vermekle meşguldü.

gözlerimi Ahmet’e çevirince peştamalının altında hiçbir şey olmadığını ve yarağının kalktığını gördüm. Bu beni ıyice azdırmıştı ki tam o sırada elimi Ahmet’in yarağına attım. Diğer 1 erkeğin yarağını ılk defa tutuyordum. Ahmet yavaşça kalkıp hamamın kapısını kilitledikten sonra yanıma geldi. Ben zaten çoktan hazırdım. Ahmet önüme diz çöküp yarağını zaten amade olan amıma aniden soktu. Ben yediğim yarağın tadıyla ınlemeye başlamıştım çoktan. Ahmet’in benden evvel diğer bayanlarla beraber olduğu geç gelmesinden belirgin olmuştu. Amıma her yüklendikçe ben zevkten ınliyordum ve belim gelmeye başlamıştı. çığlıklarım dışarı duyulmasın diye Ahmet eli ıle ağzımı kapatmıştı.
biraz sonra Ahmet gelmeye başladığında ben kaç kez belimi getirdim bilmiyordum. Bu sikişme tam olmuştu ve benim ısmim atacak durumum kalmamıştı. Ahmet beğenip beğenmediğimi sorunca kendisine 1 öpücük verdim ve üstüme azıcık su döküp dışarıya kendimi attım. Artık bende kocamı aldatmıştım fakat aldatmaya değdiğini ve güzel 1 başlangıç olduğunu biliyordum. Artık bundan sonra daha rahat olabilecektim ve yeni serüvenler yaşamak ıstiyordum. Bu duygularla sahilin yolunu tuttum.

Unknown dedi ki...

slm ben izmirden tolga 27 yaşındayım evli-dul-her yaştan kaçamak yapmak isteyen olgun bayanların çağrı ve sms lerini bekliyorum 0534-709-17-56 izmir ve çevresi tercihim cinselliği doya doya yaşamak isteyen gizliliğe önem veren bayanları bekliyorum 0534-709-17-56

sLm istambuldan ozan yasım 22 benimle guzel bi ilişkiye ne dersiniz bayanlar yas farketmez 0545 334 0064

kızlar arayın aşka sekse yelken açalım :) 0532 350 99 14 ben istanbuldan

Unknown dedi ki...

SLM HAKAN BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM